خبرهای داغ:
مسئول بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی:

بسیج پیشرو در ایجاد عدالت حقوقی و قضایی است

مسئول بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی گفت: بسیج پیشرو در ایجاد عدالت حقوقی و قضایی بوده و این تجربه 40 ساله بسیج است که در هر عرصه ای وارد شده سربلند و پیروز بوده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۱۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد جواد عقلمندی در جلسه هماهنگی استانی طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در محل دادگستری استان، صمن تشکر از رئیس و معاون پیشگیری دادگستری استان در همکاری و هماهنگی ویژه با بسیج در اجرای این طرح، به توجه ویژه به قشر محروم و مستضعف جامعه در برخورداری از مشاوره و معاضدت حقوقی تاکید کرد.

وی برگزاری جلسات اموزش حقوقی و مشاوره حقوقی در سطح جامعه بخصوص در مناطق حاشیه نشین شهر را از برنامه های بسیج حقوقدانان اعلام کرد و افزود: امسال علیرغم وجود شرایط خاص کرونایی به لطف الهی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بحث مشاوره حقوقی و معاصدت حقوقی در کنار مردم عزیز استان خواهیم بود.

در این جلسه که در محل معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان تشکیل شده بود رضاپور فرد نایب رئیس کانون وکلای استان، خانم فرهادی سرپرست مرکز وکلای استان، بالاگر رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری، قاسم زاده نایب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری و حمدالهی دبیر کانون حقوقدانان خادم یاری رصوی بر همکاری کامل با بسیج حقوقدانان در اجرای این طرح تاکید و اعلام امادگی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار