خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان:

ساماندهی ورودی‌های شهر همدان از اولویت‌ها است

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر همدان از اولویت‌های شورای دوره پنجم بوده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۱۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
ساماندهی ورودی‌های شهر همدان از اولویت‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی رحیمی‌فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی ورودی‌های شهر همدان از اولویت‌های شورای دوره پنجم بوده است که خوشبختانه شهرداری منطقه چهار در سال جاری اهتمام خوبی در خصوص ساماندهی بلوار ارتش داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله حساسیت ویژه‌ای برای تخصیص اعتبار لازم و مکفی برای ساماندهی ورودی‌های شهر همدان وجود دارد، گفت: متاسفانه با وجود تعداد بالای پروژه‌ها و محدودیت در تخصیص اعتبارات، تاکنون این امر به طور دلخواه محقق نشده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: امید است که در بودجه سال ۱۴۰۰ این اعتبارات به صورت ویژه برای ساماندهی هر سه ورودی شهر همدان درنظر گرفته شود تا مشکلات پیش روی شهردار همچون تملک، بازگشایی و ساماندهی این معابر برطرف شود.

وی با اشاره به وجود کاربری‌های غیرمجاز که به کسب و درآمدزایی مشغول هستند و نیز وجود املاک خرد و کوچک گفت: کار تملک در این مسیر باید با حساسیت‌های بالایی پیگیری شود که علاوه بر آزادسازی معابر، منافع مشروع مالکین هم مدنظر قرار بگیرد.

رحیمی‌فر به وجود مشاغل آلاینده و مزاحم در این مسیر اشاره کرد و افزود: عده‌ای از کسبه همچون سنگبری‌ها و مانند آن که موجب ایجاد مزاحمت‌های صوتی برای شهروندان شده‌اند طبق حکم صادره در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ باید پلمب و به جایی دیگر منتقل شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار