فرمانده سپاه عجبشیر:

تربیت مدیر موفق باید از دانش آموزان آغاز شود

فرمانده سپاه عجبشیر گفت: افت: نقش و معلمان در مدیریت افکار عمومی کارساز است بنابراین تربیت مدیر موفق را باید از دانش آموزان آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۱۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور در دیدار با فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی و مربیان طرح شهید بهنام محمدی افزود: عمده کاری که فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی انجام می دهند رشد و تعالی دانش آموزان است که اگر در مسیر اعتقادات درست گام بردارند جامعه اسلامی مدیران سالم و صالحی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف فرماندهان بسیج تربیت و تعالی است، اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف در مجموعه ای باید کار تشکیلاتی انجام داد که در زمان پیروزی انقلاب با همین کار انقلاب قوت گرفت.

شاه محمدپور در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: اگر مدیران جامعه اسلامی روزانه امورات سازمان خود را حسابرسی کنند و با شرع مقدس تطبیق دهند شاهد مشکلات انبوه در سیستم ادارات و در بطن جامعه نخواهیم بود.

وی گفت: خیلی از مسئولان در منصب های مختلفی قرار گرفته و وعده ها دادند اما آنجایی که مسئول به گفته خود عمل کند و بجای سخنرانی برای رفع مشکلات مردم کار عملیاتی انجام دهد آنگاه امر به معروف انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار