خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با اشاره به انجام کمک‌های مؤمنانه در رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند، این کار را تلاشی برای تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در میان دانش‌آموزان توصیف کرد.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۹۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن كلاری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس  در مراسم استقبال از کاروان کمک‌های مؤمنانه فرهنگیان استان در محل این اداره‌کل گفت:‌ کمک‌های مؤمنانه منجر به تقویت روحیه انفاق و نیكوكاری در دانش‌آموزان می‌شود.

وی از توزیع ۴  هزار بسته کمک مؤمنانه شامل یك‌هزار بسته کمک‌های معیشتی، یك‌هزار بسته پوشاک و ۲ هزار بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نواحی شیراز خبر داد و افزود: در این حرکت مؤمنانه روحیه انفاق و نیکوکاری برای دانش‌آموزان موج می‌زند و دانش‌آموزان باید به فکر هم‌کلاسی‌های خود باشند و از این حرکت‌ها درس بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه همه تلاش‌هایی که در حوزه تعلیم و تربیت صورت می‌گیرد و تمام آنچه که معلمان و کادر مدارس دنبال می‌کنند باید منجر به تغییر رفتارهای حیات طیبه در دانش‌آموزان شود، گفت: موضوع آموزش فراز و نشیب‌های بسیاری دارد اما آنچه که در این شرایط خاص برای دانش‌آموزان اهمیت دارد موضوع تربیت است که امیدواریم به وسیله این رفتارها و برنامه‌ها در دانش‌آموزان نهادینه شود.

کلاری این کمک‌های مؤمنانه را برگرفته از  احساس مسؤلیت، غیرت و نگاه مؤمنانه دانست و گفت: اکنون که امکان حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست این اتفاق بزرگی است که  توسط رؤسای آموزش و پرورش استان، فرهنگیان بسیجی و اداره مشارکت‌های مردمی و اداره شاهد اداره‌کل آموزش و پرورش فارس صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این حرکت‌ها فضای آموزش و پرورش را به روحیه انفاق و نیکوکاری عطرآگین کرده است، گفت: این همان چیزی است که ما برای دانش‌آموزان همیشه به‌عنوان یک نگاه، ایده‌آل و خروجی در رابطه با سند تحول بنیادین در نظر داریم .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با تأكید بر اینكه در شرایط کنونی بهترین کار خیّران، توجه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است و اظهار امیدواری کرد: این کمک‌ها با مشارکت خیران ادامه داشته باشد تا مرهمی باشد بر زخم‌های دانش‌آموزان عزیزی که در شرایط اقتصادی موجود دچار مشکل هستند.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها