خبرهای داغ:
مدیر فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت:: به منظور توانمندسازی بسیجیان برای حضور در فضای سایبر، مشق مجازی در بسیج دانشجویی استان‌های فارس، هرمزگان و یزد به صورت برخط برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۷۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علیرضا نیک جو از برگزاری اولین رویداد توانمندسازی مدیران فضای مجازی دانشگاه‌های فارس، هرمزگان و یزد خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونا این رویداد به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آموزش مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی در زمان کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: رویکرد برگزاری این رویداد، ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان حاضر در فضای مجازی است.

نیک جو افزود: فضای مجازی علاوه بر سرعت بالا، گستره بسیار زیادی دارد و هم‌اکنون در اختیار بسیاری از افراد جامعه است، از طرف دیگر این فضا، فضایی دوطرفه با قابلیت ارائه تمامی هنرها مانند، انیمیشن، فیلم، بازی، عکس و صوت است بنابراین این فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید نسبت به آن غفلت کرد.

وی مطرح کرد:  عرصه فضای مجازی در کشور ما برای جوانان یک عرصه جدید محسوب می شود اما جوانان میهن اسلامی ما توانایی انجام آن را دارند، ذکاوت و هوشمندی برادران و خواهران ما در بسیج دانشجویی نویدبخش سرعت حرکت بیشتر در این عرصه نسبت به سایرین است.

مدیر فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس خاطرنشان کرد: هنرنمایی جوانان انقلابی در عرصه فضای مجازی می تواند این باور را تقویت کند که در عرصه فضای مجازی و دیجیتال هم می توانیم توانمندی های عظیمی را به دست آوریم.

گفتنی است اولین رویداد برخط توانمندسازی مدیران فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس، هرمزگان و یزد به صورت یک کار منطقه ای مشترک ۲۲ لغایت ۲۸ مهرماه از طریق سامانه های آموزش مجازی و با حضور محمدجواد نیک‌روش؛ رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ،حجت‌الاسلام رستمی؛مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه های کشور و اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها