دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

آب رسانی به 35 روستای محروم سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر طفل رباب از سوی استان مرکزی

حجت الاسلام تاج آبادی گفت:از مجموع این روستاها ، آب رسانی به 35 روستای محروم در قالب طرح نذر طفل رباب از سوی استان مرکزی با انجام فعالیت های جهادی و فرهنگی و باعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۸۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت الاسلام رضا تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: باوقوع سیل های اخیر در استان سیستان و بلوچستان که خسارات فراوانی به جاگذاشت که با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری در دو مرحله قرارگاهی برای کمک به آن مناطق تشکیل شد.

وی افزود: اولین مرحله حضور جبهه فرهنگی استان در شهرستان دلگان بود که منجر به احداث17 کیلومتر سیل بند در روستاهای محروم این منطقه گردید.

حجت الاسلام تاج آبادی بدون شناسنامه بودن برخی از روستاهای این منطقه را یکی از مشکلات پیش رو دانست و گفت: نداشتن شناسنامه جهت برنامه ریزی و آمار ها و اختصاص بودجه کار را سخت می کرد که تاکنون 72 روستا فاقد شناسنامه هستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه 1 هزار و 300 روستا در این مناطق محروم از استفاده  آب آشامیدنی هستند افزود: یکی از اولویت های ما آب رسانی به این مناطق است که متاسفانه علاوه بر محروم بودن تعداد زیادی کودک نیز جهت تهیه آب در برکه های محلی غرق می شوند.

وی از اجرای طرح بزرگ برای آب رسانی به 75 روستا در آن مناطق خبرداد و گفت: از مجموع این روستاها ، آب رسانی به 35 روستای محروم در قالب طرح نذر طفل رباب از سوی استان مرکزی با انجام فعالیت های جهادی و فرهنگی و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان  انجام می شود.

حجت الاسلام تاج آبادی خاطرنشان کرد: تاکنون60 مسجد در استان اعلام آمادگی کرده و کمک های فراوانی انجام شده که انشاءالله ادامه خواهد داشت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یادآور شد:وقتی مردم به میدان می‌آیند مسئولی هم که احیاناً غافل است خودبه‌خود با جریان مردم همراه می‌شود و یا اگر ناتوان است کنار می‌رود و این‌یک امربه‌معروف است که بوی تعصب و کار حزبی نمی‌دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها