ششمین اجلاس استانی نماز دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر گفت: اجلاس استانی نماز در استان بوشهر دی‌ماه برگزار می‌شود که نحو برگزاری آن به شرایط استان بوشهر در عرصه ویروس کرونا بستگی دارد.
کد خبر: ۹۲۸۳۴۳۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

ششمین اجلاس استانی نماز دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اسماعیل کاظمی در نشست بررسی برگزاری ششمین دوره اجلاس استانی نماز در بوشهر محور‌های این اجلاس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد از جمله محور‌های اجلاس استانی نماز تعیین شده است.

وی، بررسی جایگاه مدرسه، مسجد و خانه در معارف اسلامی را از موارد محور یادشده دانست و بیان کرد: در برگزاری اجلاس استانی نماز نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ نماز را از دیگر محور‌های اجلاس استانی نماز دانست و تأکید کرد: در این اجلاس به نقش مسجد، مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل نو و رشد معنوی جامعه توجه شده است.

کاظمی، آسیب‌ها، موانع و راهکار‌های تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد را از دیگر محور‌های این اجلاس دانست و خاطرنشان کرد: نقش و همگرایی نهاد‌های فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد از دیگر محور‌های اجلاس استانی نماز است.

وی با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در فراخوان اجلاس استانی و سراسری نماز گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذر تعیین شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر با بیان اینکه "نتایج فراخوان پایان آذر از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز اعلام می‌شود" افزود: اجلاس استانی نماز در استان بوشهر دی‌ماه برگزار می‌شود که نحو برگزاری آن به شرایط استان بوشهر در عرصه ویروس کرونا بستگی دارد که در وضعیت نامناسب اجلاس به‌صورت مجازی و در غیر این صورت حضوری برگزار می‌شود.

کاظمی بیان کرد: آثار ارسالی به اجلاس سراسری استانی ارسال می‌شود و از صاحبان آثار و مقالات برتر تجلیل و گزیده‌ای از آثار، تحقیقات و تالیفات منتشر می‌شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار