در شهرکرد برگزارشد؛

آیین عصر شعر و ستایشگری رازهای ارغوانی

آیین عصر شعر و ستایشگری با عنوان " رازهای ارغوانی" با حضور مسئولان ، شاعران آیینی و ستایشگران رزمنده در شهرکرد برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۸۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آیین عصر شعر و ستایشگری با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ، سردار فرمانده ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و جمعی از مادحین دوران دفاع مقدس و شعرای آیینی استان و مسئولان هیئات مذهبی در شهرکرد در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرکرد برگزارشد.

دراین به همت بسیج هنرمندان، بسیج و کانون مداحان و هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد؛ پس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، پخش سرود ملی و صلوات خاصه وخیر مقدم گویی ، جمعی از شعرای آیینی و ستایشگران و مداحان دوران دفاع مقدس به مداحی و خاطره گویی از حماسه  آفرینی رزمندگان اسلام در جبهه های  حق علیه باطل پرداختند.

تجلیل و خاطره گویی سرداراکبری ، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و رونمایی  از کتاب نوای عرشیان ( زندگی نامه جمعی از شهدای مداح بام ایران)  از دیگر برنامه های این مراسم معنوی و با شکوه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار