خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

خلوص مردم راز اتحاد مردم در دوران دفاع مقدس بود

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت:: غيرت و خلوص مردم راز اتحاد و همبستگي مردم در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  رحیم بیداروند در آیین تجلیل از مادران و زنان ایثارگر عامل اصلي موفقيت كشور در جنگ تحميلي را غيرت مردم بیان کرد و گفت:: غيرت و خلوص مردم راز اتحاد و همبستگي مردم در دوران دفاع مقدس بود.

وی دفاع مقدس را نقطه درخشان در تاریخ رشادت ها و پایمردی های ملت ایران دانست و افزود: در دفاع مقدس از جان گذشتگی و ایثار و وطن دوستی به وفور مشاهده می شد که به حق چراغی روشن و پر نور برای آیندگان این مرز و بوم است.

بیداروند تفاوت دوران دفاع مقدس با امروز را در معنویت عنوان و بیان کرد: دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه‌ترین و زیباترین مناجات‌ها و دعا‌ها را در کنار نماز و قرآن، دعا پدید اورد و یاد خدا را در دل رزمندگان زنده نگاه می‌داشت، به آنان قدرت روحی داده و تحمل سختی‌های نبرد را برای آنان آسان‌تر می‌ساخت.

وی این هفته را هفته دفاع از ارزش‌ها و غیرت ایرانی بر شمرد و  افزود: هفته دفاع مقدس نشانه غیرت ملت ایران در برابر جهان خواران و استکبار جهانی است.

بیداروند در بخش دیگر سخنان خود گفت: دستاوردهای نظام اسلامی متعلق به خانواده شهدا و رزمندگان است و اگر امروز در دنیا با افتخار و سر بلند هستیم به خاطر خون باک شهدا و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی احترام به خانواده رزمندگان، شهدا و ایثارگران وظیفه مسئولان و مردم دانست و گفت: در دوران دفاع‌مقدس، مردم با دستان خالی حماسه‌هایی آفریدند که هنوز هم پس از سال‌ها زبانزد مردم و آزادی‌خواهان جهان است.

بیداروند ادامه داد: مردم وقتي تجاوزات رژيم بعثی و زورگويي‌هاي قدرت‌هاي جهان را مشاهده مي كردند، دست روي دست نگذاشتند تا دشمنان همه اعتقادات و اركان آنان را به مسخره بگيرند، از اين رو غيرت‌ ایرانی شان به جوش آمد.

پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس گفت: اقتدار امروز ایران در جهان به راحتی حاصل نشده است، بلکه این اقتدار در سایه خون شهدا حاصل شده است. بیدار ند خانواده و غیرت ایرانی اسلامی را مرهون امنیت دانست و گفت: مفهوم دفاع مقدس این است که من و امثال من رزمنده باید جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا مردم در امنیت و اسایش باشند .

وی با اشاره به جدایی بخش هایی از کشور عزیزمان در اعصار گذشته گفت: ما مردمانی هستیم که می توانیم از کشور خود براحتی دفاع کنیم ولی در زمان های گذشته هرزمان که حاکمان کشور غیرت و عرضه نداشتند قسمتی از ایران را از کشورمان جدا کرده اند، ولی ما به دنیا ثابت کردیم که همان ایرانیانی هستیم که می توانیم با دست خالی از کشور خود دفاع کنیم.

خلوص مردم راز اتحاد مردم در دوران دفاع مقدس بود

در پایان این آیین از مادران و زنان ایثارگر تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار