یادواره شهدا

چهارمین یادواره شهدای محله پایین شهرستان انار برگزار شد

سردار حاج محمد احمدیان گفت: بهترین سبک زندگی، زندگی شهدا بوده که نشات گرفته از سیره امام حسین(ع) و این بهترین الگو برای جوامع اسلامی است
کد خبر: ۹۲۷۸۳۲۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، چهارمین یادواره شهدای محله پایین شهرستان انار با سخنرانی سردار حاج محمد احمدیان  و با مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد

سردار حاج محمد احمدیان در حاشیه این مراسم   گفت: شهدا قهرمانانی هستند که در دنیا به ما درس انسانیت، معنویت و ایثار آموختند و در آخرت نیز به دلیلی جایگاه والای خود از محبوبیت خاصی نزد خداوند برخوردار هستند.

وی با اشاره به این‌که ایثار و از خودگذشتگی نشان افتخار شهدا است، افزود: این نشان سبب شد مدال افتخار شهادت را برگردن این خوبان بیاویزند و حرکت کردن در مسیر شهدا نیازمند اخلاص عمل، ایمان و تقوا است.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین وسیله برای پیوند بین نسل امروز و دیروز جبهه و جنگ دانست و افزود: با برگزاری این چنین یادواره‌هایی می‌توان پیوند عمیقی بین نسل امروز و دیروز ایجاد کرد تا جوانان و نوجوانان بدانند که روزگاری چه پهلوانان بزرگی در بین ما بوده‌اند و قهرمانانه رفتند.

سردار احمدیان در پایان تصریح کرد: امیدواریم که ملت خداجوی ایران با پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت همواره پاسداران خوبی برای خون شهدا باشند تا روزی پرچم این انقلاب را به‌دست صاحب اصلی‌اش امام  زمان(عج) برسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار