همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس

اعضای شورای فرماندهی سپاه زرند با امام جمعه زرند دیدار نمودند

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در دیدار جمعی از اعضای شورای فرمانده سپاه زرند گفت :باید از انقلاب اسلامی و از دفاع مقدس وخون به ناحق ریخته شهدا دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند، حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این ناحیه وجمعی از روحانیون وپیشکسوتان جهاد وشهادت با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند دیدار نمودند
    در این دیدارسرهنگ کردی وحجت الاسلام ایزدی با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس برترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید نمودند
    در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:: آغاز هفته دفاع مقدس سالروز حمله دشمن بعثی به ایران اسلامی و آغاز هفته دفاع مقدس است؛ همانطور که اهل بیت (علیه السلام) و امام سجاد وحضرت زینب علیهم السلام نگذاشتند عاشورا و پیام کربلا در کربلا بماند، همه ما که وارث شهدا هستیم، باید از انقلاب اسلامی و از دفاع مقدس وخون به ناحق ریخته شهدا دفاع کنیم.
    وی افزود: این انقلاب ارزشمند، میراث گرانقدر شهداست. هدف دشمن این است که با جنگ نظامی، تحریم وتهدید وهزار دسیسه نظام جمهوری اسلامی را نابود کند، ولی تا امروز به رهبری امام و جانشین به حق او، مقام معظم رهبری این انقلاب حفظ شده است، هرکجا هستیم از امام سجادوحضرت زینب علیهم السلام یاد بگیریم و مدافع انقلاب اسلامی ومدافع حق باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار