خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

امروز جامعه نیازمند عملیاتی کردن سیره و فرهنگ شهداست

فرمانده سپاه میانه در جمع رزمندگان و ایثارگران، بر الگوگیری از شهدا و ایثارگران توصیه و تاکید کرد: امروز نیازمند مطالعه دقیق و عملیاتی سازی سیره و فرهنگ شهدا و دفاع مقدسیم.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با بیان اینکه شهدا انسان های والا و شریفی هستند که شان و منزلتشان را فقط خدا می داند، یادآور شد: آنان جان و ناموس خود را فدای ناموس و اقتدار کشور کردند و اکنون وظیفه ماست که دِینمان را نسبت به آن ها ادا کنیم.

   وی با اشاره به عملکرد غیرقابل وصف رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس، این کارنامه درخشان را مدال افتخاری زرین بر گردن آنان توصیف کرد و افزود: این رزمندگان و ایثارگران بودند که کشور را از دست دشمن متجاوز نجات دادند و امنیت و اقتداررا به کشور بازگرداندند.

   محمدی اظهار داشت: دشمن فریب ادوات و نفرات خود را خورده و تصور می کرد در کمترین زمان می تواند کشور ما را تحت سلطه خود درآورد ولی او از امثال فهمیده ها، بالازاده ها، باکری ها و فرقانی ها غافل بود، به سرعت به خاک ما پیشروی کرد ولی در توری که خودش گسترده بود، گرفتار شد و شکست مفتضحانه ای را متحمل شد.

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به گزافه گویی های بی اثر ترامپ و روسای پیشین آمریکا، تاکید کرد: مطالعه گذشته انقلاب و دوران دفاع مقدس، گامهای آینده ما را محکم تر و استوارتر خواهد کرد به شرطی که همه باهم وحدت و یکدلی داشته، در قالب یک ید واحد و تحت سایه نعمت ولایت حرکت کرده و در برابر هرگونه نفوذ و زیاده خواهی های دشمن بایستیم و سر خم نکنیم.

امروز جامعه نیازمند عملیاتی کردن سیره و فرهنگ شهداست

   همایش بزرگ رزمندگان، ایثارگران و جانبازان با هدف استماع مستقیم بیانات راهگشای رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مسئولان شهر و صدها نفر از یادگاران دوران دفاع مقدس در مزار شهدای میانه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار