خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان دهاقان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسولان شهرستان دهاقان و برادر محمودی از رزمندگان لشکر مقدس 14امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۴۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس  با حضور مهندس سید علی سجادی سرپرست فرمانداری دهاقان و اعضای شورای  تامین و  مدیرات ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و برادر محمودی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

برادر محمودی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: جنگ تحمیلی در شرایطی به ما تحمیل شد که کشور در وضعیت نظامی بسیار خوبی نبود ولی رزمندگان و بسیجیان با هدف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد جبهه ها شدند و شجاعانه با دشمن جنگیدند و از میهن دفاع کردند.

وی بیان کرد: صدام در مصاحبه خبری خود با اصحاب رسانه در حالی که هنوز سوال خبرنگاران تمام نشده بود مصاحبه را تمام کرد و گفت ادامه مصاحبه آخر هفته در پایتخت انجام می شود ولی نتوانست و بعد سال ها توسط خود آمریکا به درک واصل شد.

 

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به تلاش دشمن در راستای شست و شوی مغز جوانان ما،گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی ذهن جوانان مارا درگیر می کند و قصد به انحراف کشاندن آنها را دارد و ما باید حواسمان جمع باشد .

محمودی بیان کرد: شبکه های ماهواره ای و اجتماعی که ما از آن به صورت رایگان استفاده می کنیم برای خودشان و کشور های دیگر پولی است و فقط هدفشان از رایگان ارائه کردن این شبکه ها بر هم زدن افکار ماست.

وی با اشاره به عمل جنایت کارانه دائش در رژه نیروهای مسلح در اهواز، بیان کرد: در قانون بین الملل در رژه ها سلاح نیروها خالی است و دشمن از این مسئله سو استفاده کرد و از پشت به داخل جمعیت هجوم کرد و تعدادی از نیروها و مردم بی گناه را به شهادت رساند.

محمودی ادامه داد : نیروهای مسلح ما این اقدام را بدون‌ جواب نگذاشتند و مقر اصلی آنها را در زمانی که در یک جلسه رسمی حضور پیدا کرده بودند نابود کردند و رادار هایشان حتی نتوانست موشک های مارا تشخیص بدهد.

این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در جنگ تحمیلی مارا در شدید ترین تحریم ها قرار داده بود و حتی سیم خاردار را هم نمی توانستیم داخل کشور بیاوریم ولی اکنون به لطف خداوند متعال و با تلاش نیروهای جان بر کف بهترین تسلیحات را توانسته‌ایم بسازیم و آنها ترس این را دارند که ما آن ها را به کسی‌ بدهیم .

محمودی همچنین بیان کرد: دشمن هر عملی انجام دهد ما محکم تر از آن پاسخ خواهیم داد و اجازه کوچک ترین پیشروی به آنها نخواهیم داد.

وی کادر درمانی را همانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: این عزیزان ماه ها است که‌ با تلاش جدی در خط مقدم‌این ویروس منحوس مبارزه می کنند و از هیج تلاشی در این مسئله دریغ نمی کنند.

 

در ادامه این مراسم ،غبار روبی گلزار شهدای دهاقان انجام شد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار