خبرهای داغ:
مسئول موسسه خاتم الانبیا شهرستان بهار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

اهدای ۱۱۴ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند در بهار

مسئول موسسه خاتم الانبیا گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ۱۱۴ بسته لوازم التحریر به همت خیرین موسسه خاتم الانبیا جمع‌آوری و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۱۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
اهدای ۱۱۴ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند در بهارعظیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ۱۱۴ بسته لوازم التحریر به همت خیرین موسسه خاتم الانبیا شهرستان بهار جمع‌آوری شد.

وی افزود: طرح اهدای بسته‌های نوشت افزار با هدف کمک به نیازمندان به ارزش ۱۱۴ میلیون ریال شامل ۶ عدد دفتر، چهارعدد خودکار، خط کش، پاکن و مدادتراش، مداد و جامدادی برای دانش‌آموزانی که خانواده‌هایشان توانایی خرید وسایل ضروری تحصیل را ندارند در آستانه شروع سال تحصیلی در موسسه قرآنی خاتم الانبیا با کمک خیرین اجرا شد.

مسئول موسسه خاتم الانبیا شهرستان بهار عنوان کرد: احسان مردم مومن باید جهت‌دار شود واحسان کنندگان می‌توانند دست نیازمندی را گرفته و بخشی از مشکلات خانواده‌های فقرا را رفع کنند.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه به هدف اباعبدالله الحسین (ع) نزدیک است چرا که نذورات به‌جا شده و عده‌ای از فقرای جامعه نیاز‌های خود را رفع و خود را مدیون امام حسین (ع) می‌کنند و فرهنگ حسینی نیز ترویج می‌یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار