خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

نقطه امید ما در کشور گروه‌های جهادی است/۶۰۰ نفر از گروه‌های جهادی دوره‌های کمک پرستاری دیده‌اند

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه نقطه امید ما در کشور گروه‌های جهادی است، گفت: گروه‌های جهادی بدون کمک دستگاه حکومتی و بدون تجربه و تخصص کار ورود پیدا کرد که بسیج در همدان دو نقاهتگاه برپا کرد که به فضل الهی نیاز نشد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۹۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
نقطه امید ما در کشور گروه‌های جهادی است/۶۰۰ نفر از گروه‌های جهادی دوره‌های کمک پرستاری دیده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در مجمع گروه‌های جهادی که در سالن انصار برگزار شد با بیان اینکه این جلسه جهت هم‌افزایی، مرور فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها، استفاده از امکانات و اطلاع از فعالیت‌های اجرایی برگزار شده است، اظهار کرد: در این کارگروه‌ها نقاط ضعف خود را بشناسیم و نقاط قوت خود را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه کار انجام شده توسط جهادگران کار مجاهدانه و مخلصانه است، گفت: از زمانی که ویروس کرونا در کره خاکی خود را نشان داده است ظرفیت و ضرورت گروه‌های جهادی بیش از گذشته برای ما مشخص شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: از روز‌های اول اسفند ماه ۹۸ که گروه‌های جهادی کار خود را شروع کردند تک بعدی حرکت نکردند و هر جا که نیاز بود خوش درخشیدنید.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای ضد عفونی معابر و منازل ورود پیدا کردند، بیان داشت: این گروه‌ها برای تهیه آب ژاول و الکل پیش قدم شدند و مجموعه‌های خود را خود کفا کردند و منازل و پایگاه‌های خود را به کارگاه ماسک تبدیل کردند.

بقایی با بیان اینکه در شهر همدان ۶۰۰ نفر از گروه‌های جهادی دوره‌های کمک پرستاری دیده‌اند، گفت: گروه‌های جهادی در کمک‌های مومنانه نیز خوش درخشیدند و این کار بزرگی بود که جز با روحیه جهادی امکان نداشت.

وی با بیان اینکه با به وجود آمدن ویروس کرونا و شرایط غرب، آمریکا و غارت فروشگاه و حمله به دیگران برای زنده ماندن؛ گروه‌های جهادی در ایران کریمانه و مومنانه و مودبانه خدمات ارائه دادند، گفت: این اتفاق فقط به توصیه مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان انجام شد که در طول تاریخ بشریت بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در یک روز درب ۳.۵ میلیون خانه در کشور ما توسط گروه‌های جهادی به صدا آمد و بسته‌های معیشتی تقدیم شد، افزود: این کار نشان دهنده اخلاص بسیجیان بود.

وی با بیان اینکه در هلال احمر نجات یک گربه نجات یک انسان است که وظیفه نوع‌دوستی آن‌ها به حساب می‌آید، گفت: گروه‌های جهادی با نگاه دینی و اعتقادی فعالیت می‌کنند.

بقایی با بیان اینکه علاوه بر بسته‌های مومنانه هر فردی که نیاز به آموزش هم داشت توسط این گروه‌ها انجام شد، ابراز داشت: گروه‌های جهادی در نشاط، تکریم و شعائر در محلات حضور پیدا کردند.

* گروه‌های جهادی در بازه زمانی محدود در غربالگری سلامت رکورد زدند

وی با بیان اینکه در بحث غربالگری از ظرفیت خواهران و برادران بسیجی در خانه‌های بهداشت استفاده شد، گفت: گروه‌های جهادی در بازه زمانی محدود کل کشور را مورد پایش قرار دادند و رکورد زدند و غربالگری سلامت انجام شد و این در صورتی بود که در اروپا غربالگری مرگ انجام می‌شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به بیانیه گام دوم مبنی بر اینکه وقتی ارزش کار ما مشخص می‌شود که با انقلاب‌های مشابه مقایسه کنیم، تصریح کرد: روزی تلاش می‌کردیم لانه جاسوسی را تسخیر کنیم، امروز نظام سلطه تلاش می‌کند مانع نفوذ ایران در آمریکا و اروپا و ... شود.

وی با اشاره به اینکه روزی تلاش می‌کردیم تجهیزات اولیه نظامی را با واسطه خریداری کنیم و امروز نظام سلطه تلاش می‌کند تجهیزات ما به دست جبهه مقاومت نرسد، گفت: در مقایسه با کشور‌های دیگر در این مدت ۷ ماهه کار گروه‌های جهادی بسیار ارزشمند است.

بقایی با تاکید بر اینکه اخبار فعالیت‌های جهادی باید بازگو شود، گفت: در حال حاضر با انتشار اخبار منفی با چالش نا امیدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه نقطه امید ما در کشور گروه‌های جهادی است، عنوان کرد: گروه‌های جهادی بدون کمک دستگاه حکومتی و بدون تجربه و تخصص کار ورود پیدا کرد که بسیج در همدان دو نقاهتگاه برپا کرد که به فضل الهی نیاز نشد.

* باید فعالیت جهادی را منسجم کرد

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه هر جا کار کشور بماند بسیج ورود پیدا می‌کند و ارزشمند است، گفت: پیام مقام معظم رهبری را در دیدار با گروه‌های جهادی مطالعه کنید، پیام صادر شده نشان دهنده شوق، ولی ما است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیش از اینکه به فعالیت جهادی بپردازید باید مبادی آداب باشید، گفت: در کار‌های جهادی از ظرفیت‌های آن مردم و محل استفاده کنید که در بحث ضد عفونی و تولید ماسک این کار را انجام دادید و هر شخصی که آمادگی داشت کمک کرد.

بقایی با بیان اینکه باید فعالیت جهادی را منسجم کرد، گفت: در کار‌های جهادی حرکت شبکه‌ای داشته باشید و با هم پوشانی هم آتش به اختیار عمل کنید.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت‌های عمرانی باید در مباحث تربیتی، نشاط، ورزش و مباحث آموزش و دینی نیز اقدام شود، ابراز داشت: کار فکری نباید شما را از کار یدی باز دارد، در کار‌های جهادی کار یدی ظهور و بروز بیشتری دارد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه کار جهادی خیر کثیر و باقیات صالحات است، گفت: گروه‌های جهادی باید تخصصی شوند و ارتباط‌ها استمرار داشته باشد و تک بعدی عمل نکنید و برای فعالیت‌هایی، چون ترویج ازدواج، فضای مجازی، ترک اعتیاد، تربیت نسل انقلابی و... گروه جهادی تشکیل دهید.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار