رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار خبر داد؛

رفع مشکلات تاخیر ۱۰ ساله در تحویل مسکن مهر سبزوار

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: مشکل عدم تکمیل و تحویل برخی بلوک‌های مسکن مهر با پیگیری قوه قضاییه به‌ زودی حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۹۳۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
علی اصغر استیری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به تأخیر پیش‌آمده در تحویل و تکمیل مسکن‌های بلوک d۸۲ در مسکن مهر سبزوار اظهار داشت: در سال ۱۳۹۰ قرارداد سه‌جانبه بین اداره کل مسکن و شهرسازی، متقاضیان و شرکت پیمانکار با عنوان آذین نقش شمال شرق برای احداث بخشی از مسکن مهر سبزوار منعقد شد.

وی بابیان اینکه در قرارداد زمان تحویل دو سال پیش‌بینی‌شده بود تصریح کرد: بر مبنای قرارداد مقررشده بود واحد‌های مسکونی این بلوک ۲۵ واحدی طی دو سال‌تحویل متقاضیان شود که به علت بدعهدی پیمانکار فرایند احداث و تکمیل پروژه روندی طولانی را طی کرده است.

استیری به اعتراض مالکان این پروژه اشاره کرد و با تشریح اقدامات صورت گرفته در این خصوص بیان داشت: این پروژه تا سال ۹۶ تعطیل‌شده بود که اداره راه و شهرسازی سبزوار در جهت حمایت و صیانت مردم و حفظ حقوق بیت‌المال وارد عمل شد و در موضوعی که به داوری گذاشته شد رأی علیه پیمانکار صادر شد.

وی افزود: اقدام بعدی پیگیری موضوع از طریق دستگاه قضایی بوده تا با گرفتن خلعید پیمانکار به لحاظ حقوقی زمینه برای انتخاب پیمانکار جدید گرفته شود.

گفتنی است چند روز گذشته جمعی از مالکان مسکن مهر بلوک D۸۲ سبزوار که حدود ۱۰ سال است، منتظر تحویل منازلشان هستند، مقابل اداره راه و شهرسازی تجمع کردند.

مسکن‌های مهر بلوک D۸۲ سبزوار که قرار بود طی سال ۹۰ تا ۹۲ به مالکین تحویل داده شود، اکنون باگذشت حدود ۱۰ سال، به دلیل قصور پیمانکار هنوز به آنان تحویل داده نشده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار