دبیر بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت در گفتگو با "بسیج":

اختتامیه بخش فیلم‌سازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت مهر ماه در رشت برگزار می‌شود

دبیر بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت گفت: اختامیه بخش فیلمسازان بسیجی استان گیلان در تاریخ  3 مهر ماه امسال در تالار مرکزی شهر رشت با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۴۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

حسین بدر طالعی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت اظهار داشت: بخش فیلم سازان بسیجی در شانزدهمین دوره جشنواره  فیلم مقاومت به منظور شناسایی پتانسیل و استعداد فیلمسازان بسیجی استان‌ها و ایجاد انگیزه برای ورود آن‌ها به سینمای حرفه‌ای, در دو سطح استانی و ملی راه اندازی شد.

دبیر بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت با اشاره به اینکه این جشنواره در 15 محور برگزار می‌شود افزود: ولایت فقیه , اهداف و آرمانهای انقلاب, ایران مقتدر, شهدای انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس, تمدن نوین اسلامی, فرهنگ بسیجی, نقش جوانان و زنان در انقلاب و جنگ نرم در فضای مجازی از جمله این محورها است.

وی به اعلام اسامی داوران جشنواره فیلم مقاومت در استان گیلان اشاره و عنوان داشت: «نواب محمودی»، «سوره خوشیاران» و «فرهاد سعیدی» به عنوان داوران این جشنواره معرفی شدند.

بدر طالعی با اشاره به اینکه این آثار برای داوری در اختیار سه داور منتخب قرار گرفته است، افزود: اختامیه بخش فیلمسازان بسیجی استان گیلان در تاریخ  3 مهر ماه امسال در تالار مرکزی شهر رشت با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار