جانشین فرمانده سپاه کربلا در تنکابن:

ملت امام حسین (ع) نسبت به انقلاب بی تفاوت نیست

جانشین فرمانده سپاه کربلا به سخنان حاج قاسم که گفت؛ ما ملت امام حسینیم  اشاره کرد و یادآور شد: ملت امام حسین (علیه السلام) نسبت به اطراف خود و انقلاب  بی تفاوت نیست.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۶۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده سپاه تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهرستان، ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به نقش و تکلیف همگان نسبت به واقعه عاشورا، پرداخت و گفت:  قطعاً عزاداری ارزش دارد و یک سلاح برنده بوده و دشمن از آن هراس دارد.

سرهنگ پاسدار رضایی با اشاره به حدیثی از پیامبراعظم (صلوات الله) که با شهادت امام حسین (علیه السلام) حرارتی در قلوب ایجاد می‌شود که تا قیام قیامت سرد نمی‌شود، افزود:به فرموده رهبر معظم انقلاب عاشورا دارای دو پیام است درس‌ها و عبرتها، لذا عبرت‌های عاشورا مهمتر از درس عاشوراست.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر این مطلب که  درس‌ها درمان کننده و عبرت‌ها پیشگیری کننده است و اعتقاد داریم پیشگیری مقدم بر درمان است، ادامه داد:باید از فضای دگردیسی شده دوران امام حسین (علیه السلام) عبرت بگیریم و مراقب باشیم.

سرهنگ پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه دشمن از امام حسین (علیه السلام) سیلی خورده است، خاطرنشان کرد:  با توجه به نوع دشمنی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تا بحال، باید هوشیار باشیم که این انقلاب متعلق به همه است و دفاع از آن یک تکلیف همگانی است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه عَلم مبارزه با دشمن بردوش سپاه وبسیج است، تصریح کرد: با جنگ تحمیلی توجه مردم به نظام بیشتر شد، اما دشمن متوقف نشد و راهکار‌ها را عوض کرد.

سرهنگ پاسدار رضایی با بیان این مطلب که مؤلفه اصلی قدرت ما ایمان واعتقاد است، گفت:  راهکار دشمن در مقابله با این مؤلفه ترویج فساد و فحشا است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به سخنان حاج قاسم که گفت؛ما ملت امام حسینیم  اشاره کرد و یادآور شد: ملت امام حسین (علیه السلام) نسبت به اطراف خود و انقلاب  بی تفاوت نیست و نسب به دشمنی دشمنان هوشیار است چرا که  دشمن بدنبال کاهش روحیه انقلابیگری و تدین است.

سرهنگ پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه نهایت وغایت انقلاب، تمدن سازی است، خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به افق تمدن اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار