در گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس 71 ویژه برنامه تدوین شده و حدود 6 هزار خانواده از سبد معیشتی و لوازم التحریر بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۲۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین چهل سالگی دفاع مقدس

سرهنگ شکور عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل ، در رابطه با برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس در سال جاری به چهل سالگی می رسد و کشورمان در طول این دوران هیچگاه در  مبارزه با استکبار جهانی باز نایستاده است.

وی افزود: امسال در هر استان برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس هفته ای تعیین شده است که هفته اردبیل نیز از 15 شهریور تا 21 شهریور ماه است؛در طول این مدت برنامه فرهنگی مختلف برگزار و به تشریح نقش شهرستان ها در مورد دفاع مقدس پرداخته می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:  در گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس 71 ویژه برنامه تدوین شده است و رزمایش کمک مومنانه با اهدای بیش 750  بسته  به خانواده های محروم امروز انجام می شود و در طول این مدت  حدود 6 هزار خانواده سبد معیشتی  و لوازم  التحریر بهره مند خواهند شد.

سرهنگ عبدی ابراز داشت: مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس و پوستر، افتتاح خانه محروم در اردبیل و سرعین برنامه زنده تلویزیونی و همچنین از ظرفیت فضای مجازی برای نشر و تولید محتوای ارزنده و روایتگری این دوران استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: باغ موزه و نمایشگاه دفاع مقدس در حال آماده سازی است و با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده پذایرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین چهل سالگی دفاع مقدس

ارسال نظرات
آخرین اخبار