برگزاری دوره تربیت و تعالی فرماندهان، مدیران حوزه و پایگاه های مقاومت تنگستان

نشست تربیت و تعالی فرماندهان، مدیران حوزه و پایگاه های مقاومت حوزه خواهران حضرت معصومه(س) در نمازخانه سپاه امام علی(ع) تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۰۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
برگزاری دوره تربیت وتعالی فرماندهان ومدیران حوزه وپایگاههای مقاومت
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام محمد مهدوی منش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان در نشست تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران حوزه و پایگاه‌های مقاومت حوزه خواهران حضرت معصومه (س) ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: یکی از دانشمندان انگلیسی درخصوص واقعه کربلا اینگونه توضیح داده است که بهترین درسی که از تراژدی کربلا می‌گیریم این است که حسین و یارانش ایمان استوار به خدا داشتند.

وی افزود: آنان با عمل خود روشن کردند که تفوق عددی در جایی که حق و باطل روبرو می‌شوند اهمیت ندارد. پیروزی حسین (ع) با وجود اقلیتی که داشت موجب شگفتی من است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان بیان کرد: سبک زندگی‌ها نسبت به قبل بسیار تغییر کرده است و علاقه‌ها همچنین ذائقه‌ها نیز دچار تغییر و تحول بسیار شگفتی شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: این خود یکی از دلایلی است که در بحث امر به معروف و برخورد با منکرات دچار دگرگونی و آشفتگی برای ناهیان و دلسوزان جامعه شده است.

محمدمهدوی منش تصریح کرد: برخورد همسران با یکدیگر باید طوری باشد که از یکدیگر فاصله نگرفته و در کنار هم احساس ارامش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان ادامه داد: باید بپذیریم که آدم‌ها با هم فرق می‌کنند، قرار نیست همه مثل ما باشند، در زندگی مشترک هم همینطوراست. اصل اول پذیرفتن است نه پذیرفتن به شرط چاقو و پذیرفتن به شرط تغییری که شاید در آینده انجام بشود.

وی گفت: شما هسمرتان را همین طور، با همین روحیات، عقاید و اخلاق پذیرفتید و باید بپذیرید که قرار نیست زن و شوهر زندگی را بخاطر تغییر نزد هم تلخ کنند.
 
برگزاری دوره تربیت وتعالی فرماندهان ومدیران حوزه وپایگاههای مقاومت
 
محمد مهدوی منش تصریح کرد: خیلی‌ها با دستور دادن و باید و نباید کردن همچنین گله و غر زدن، شکایت، تلافی، خود خوری، قطع ارتباط با دیگران و قهر مدام دست و پا می‌زنند تا یه دنیایی بسازند که همه چیزش با فکر و سلیقه خودشون سازگار باشد.

این مقام مسئول ابراز کرد: اگه هم بخوایم تغییری در کسی ایجاد کنیم باید با صبوری، در او احساس نیاز و انگیزه ایجاد کنیم و گرنه با کلنجار رفتن و رفتار‌های قهرآمیز و خالی از محبت، کاری را نمی‌شود پیش برد.

پایان خبر/
ارسال نظرات