خبرهای داغ:
نماینده مردم بناب در مجلس:

باید از ظرفیت خیران برای نوسازی مدارس اقدام کرد

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به ۳۹ مدرسه فرسوده در این شهرستان، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت خیران نسبت به تجهیز و نوسازی این مدارس اقدام کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۹۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی در بناب با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان بناب ۳۹ مدرسه فرسوده وجود دارد؛ اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت خیران نسبت به تجهیز و نوسازی این مدارس اقدام کنیم.

وی ضمن قدردانی از مساعدت‌های خیران در شهرستان بناب برای احداث فضاهای آموزشی گفت: قطعاً فضاهای آموزشی مناسب در بالا بردن کیفیت آموزش تأثیرگذار است.

فرماندار بناب نیز در این مراسم با اشاره به محدودیت‌ها و شرایط اقتصادی کشور متذکر شد: شرایط حاکم به‌گونه‌ای است که مشارکت خیران ضروری است.

امین رفیعی، اعتبارات اختصاص یافته به تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی را ناکافی دانست و بیان کرد: در این راستا خیران باید در امر مدرسه‌سازی گام‌های بزرگی بردارند.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های خیران در امر مدرسه‌سازی در شهرستان بناب به استمرار این همکاری و مساعدت‌ها تأکید کرد.

 مدرسه شش کلاسه خیرساز اسماعیل ظفر در زمینی به مساحت ۹۹۱ متر مربع با زیربنای ۳۴۱ متر مربع در سه طبقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که جهت تکمیل این مدرسه ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

 همچنین مدرسه شش کلاسه عمار روستای ینگی‌کند شهر خوشه مهر نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار