خبرهای داغ:
دبیر شورای هیئات مذهبی استان:

دیگر اجتماعات کشور باید هیئت های مذهبی را الگو خود قرار دهند

دبیر شورای هیئات مذهبی استان اصفهان گفت: هیئت های مذهبی در رعایت پروتکل های بهداشتی سنگ تمام گذاشتند و دیگر اجتماعات کشور باید هیئت های مذهبی را الگو خود در رعایت پروتکل های بهداشتی قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۴۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۳

جواد اسدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تقدیر از هیئت‌های مذهبی استان اصفهان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برپایی عزاداری های امام حسین (ع) اظهار کرد: حماسه ای که امسال عزاداران حسینی با تمام سختی ها، رقم زدند و با وجود همه محدودیت‌ها نظم در عزاداری ها را به نحو احسن به تصویر کشانده شد و غربت کربلا را بیش از پیش یادآوری کردند که این حماسه عظیم امسال در تاریخ ثبت می شود.

دبیر شورای هیئات مذهبی استان اصفهان گفت: هیئت های مذهبی استان اصفهان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به اجرای پروتکل های ستاد ملی کرونا لبیک گفتند و صحنه های ماندگاری را ایجاد کردند؛ از تمامی هیئت‌ ها و مردم همراهی که با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، وفاداری در حق دین و امامشان را به حد اعلا رساندند و تقدیر می کنیم.

وی افزود: هیچ چیز تاکنون نتوانسته و نخواهد توانست، عشق شیعیان نسبت به اهل بیت (ع)، علی‌الخصوص امام حسین (ع) و یارانش را از قلب ما بیرون کند؛ شیعیان امسال هم مانند سال های قبل زیباترین صحنه‌ها را در ایام محرم با همراهی شعور و شور حسینی به نمایش گذاشتند که لرزه بر قامت ظالمان و یزیدیان زمان انداخته است.

اسدی با توضیح اینکه شیوه عزاداری‌ها محرم امسال با شیوع ویروس کرونا تغییر کرد، بیان کرد: رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی محدودیت‌های را برای برگزاری عزاداری ها مشخص کرد که این محدودیت ها در زمان و مکان عزاداری توسط هیئت‌های مذهبی استان برای کمک به کادر درمان و جلوگیری از شیوع بیماری به درستی انجام شد و بار دیگر فرهنگ عاشورایی مردم این خطه بر همگان ثابت شد.

وی تصریح کرد: امسال بخشی از نذورات و مخارج پذیرایی هیئت‌ها در قالب کمک‌های مؤمنانه انجام که دهه اول محرم امسال صحنه‌های زیبایی از همدلی به تصویر کشیده شد.

دبیر شورای هیئات مذهبی استان اصفهان با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی در برپایی آئین‌های عزاداری، خاطر نشان کرد: هیئت های مذهبی در رعایت پروتکل های بهداشتی سنگ تمام گذاشتند و دیگر اجتماعات کشور باید هیئت های مذهبی را الگو خود در رعایت پروتکل های بهداشتی قرار دهند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار