مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان :

سلامتی دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش/معلمان نقش اساسی و مهمی در اجرای اهداف متعالی آموزش و پرورش خواهند داشت

مهدی دلاوری گفت:شناسایی نقاط قوت ونقاط ضعف مدارس و رفع آن، بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شرایط خاص امسال و آشنایی دانش‌آموزان با بستر شبکه آموزشی شاد از دیگر مواردی است که مورد نظر مسئولان آموزش و پرورش استان در برگزاری این مانور بوده است
کد خبر: ۹۲۷۱۴۷۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ مانور آمادگی بازگشایی مدارس در شهرستان دلیجان برگزار شد ، مهدی دلاوری ،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در بازدید از مدارس حافظ و ریحانه  ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های در سال تحصیلی گذشته    افزود : متولی اعلام وضعیت های مختلف ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد و سلامتی بچه ها اولویت آموزش و پرورش است و باید اطمینان خاطر به اولیا دهیم تا از ایمنی شرایط مطمئن نباشیم کلاس دایر نمی کنیم.

دلاوری با یادآوری سه سناریو در وضعیت های سفید، زرد و قرمز  گفت: می بایست شرایط به گونه ای پیش برود که پوشش صد در صدی دانش‌آموزان در آموزش دست یابیم  برای همین منظور برای آموزش دانش آموزانی که به فضای مجازی و سامانه شاد دسترسی ندارند از روش های مکمل استفاده خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان افزود : بازگشایی سال تحصیلی از 15 شهریور به معنای جریان شروع آموزش است و در مدت 15 روز شهریور حضور فیزیکی نداریم و تابع شرایط ستاد ملی کرونا خواهیم بود .

 وی افزود : شناسایی نقاط قوت ونقاط ضعف مدارس و رفع آن، بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شرایط خاص امسال و آشنایی دانش‌آموزان با بستر شبکه آموزشی شاد از دیگر مواردی است که مورد نظر مسئولان آموزش و پرورش استان در برگزاری این مانور بوده است .

 دلاوری حضور معلمان در برگزاری این مانور را باعث اتحاد و انسجام و رفع موانع احتمالی برای بازگشایی مطلوب مدارس دانست و گفت:معلمان نقش اساسی و مهمی در اجرای اهداف متعالی آموزش و پرورش خواهند داشت .

در این مانور ، مدیران و عوامل اجرایی مدارس و معلمان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بازگشایی مدارس و برطرف کردن مشکلات پرداختند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات