خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

ما در مقابله با نقشه دشمن در جنگ نرم و فرهنگی نمره قبولی نداریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: ما در مقابله با نقشه دشمن در جنگ نرم و فرهنگی نمره قبولی نداریم و هزینه‌ای برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن انجام نمی‌دهیم اما از ابتدای اسلام دشمنان برای تحریف هزینه‌ها می‌کردند.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۱۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

ما در مقابله با نقشه دشمن در جنگ نرم و فرهنگی نمره قبولی نداریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه علت قیام امام حسین (ع) مقابله  با بدعت‌گزاران  در دین و انحراف و تحریف بوده است، اظهار داشت: یکی از پیام‌های امام حسین (ع) این است که دین فقط در مسائل عبادی مثل نماز، روزه، حج و... خلاصه نمی‌شود  و یکی دیگر از راه‌های صیانت از دین توجه به نقشه دشمن است.

وی با استناد به حدیث امام صادق (ع) ادامه داد: اگر  یک چهارم آیات قران کریم درباره اهل بیت(ع) است و یک چهارم دیگر درباره دشمنان اهل بیت(ع) است، به این معنا است که غافل نباشید چراکه دشمن از شما غافل نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: انفاق فقط مومنانه نیست بلکه انفاق منافقانه و کافرانه هم داریم که در راستای منحرف کردن مردم از دین خدا صرف می‌شود و اولین نقشه دشمن هزینه کردن در راه دشمنی با مومنین است.

وی تصریح کرد: رایس  که در آن زمان وزیر امور خارجه بود گفت ما برای براندازی انقلاب اسلامی کلی هزینه می‌کنیم و اتاق فکر تشکیل می‌دهیم اما با روشنگری‌های رهبر ایران با شکست مواجهه می‌شویم و تمام ‌نقشه‌های ما بر آب می‌شود.

شیرزادی افزود: ما در مقابله با نقشه دشمن در جنگ نرم و فرهنگی  نمره قبولی نداریم و هزینه‌ای برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن انجام نمی‌دهیم اما از ابتدای اسلام دشمنان برای تحریف هزینه‌ها می‌کردند.

وی ابراز داشت: دومین نقشه دشمن ترویج فرهنگ فساد و ابتذال است مانند تاخیر در ازدواج و تاخیر در فرزندآوری که در این مورد دولتمردان و خود ملت هم کوتاهی‌ها و کم کاری‌هایی داشته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: سومین نقشه دشمن اختلاف‌افکنی و ایجاد دو قطبی کردن جامعه و مردم با هدف تضیعف نظام و انقلاب و جلو گیری از دیگر انقلاب‌های مردمی است.

وی با اشاره به معنی «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» گفت: یعنی ما آن روز در کربلا نبودیم اما امروز در راه حق و مبارزه با باطل آماده‌ایم، امام حسین (ع) دشمن را خوب شناخت و وظیفه خود را به درستی انجام داد، امام حسین (ع) به خاطر شهید شدن نرفت بلکه برای مقابله با جریان انحرافی که در جامعه بر مسلمانان حاکم شده بود و اجرا و احیاء امربه معرف و نهی از منکر رفت.

شیرزادی ادامه داد: چند کار که ما باید در برابر دشمن انجام دهیم مقاومت در هر زمینه‌ای و عرصه‌ای، توکل برخدا و یاری دین خدا است که اگر بندگان خدا در هر شرایطی حامی دین خدا باشند و از آن دفاع کنند حتماً پیروزی با آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار