خبرهای داغ:
رسول مظاهری
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و ۳۰ هزار بسته لوازم التحریر در مرحله سوم کمک مؤمنانه

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: امروز شاهد توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و همچنین ۳۰ هزار بسته لوازم تحریر با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس در مرحله سوم کمک مؤمنانه هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۸۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم اولین یادواره شهدای مدافع سلامت استان اصفهان و آغاز سومین مرحله از کمک مومنانه اظهار کرد: خدا را شاکریم که این خدمت صادقانه به بسیج و سپاه صاحب زمان و مردم شریف این خطه ایجاد شد که افتتاحیه سومین مرحله کمک مومنانه را در این نهاد مقدس شروع کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و همچنین ۳۰ هزار بسته لوازم تحریر با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس هستیم.

وی با بیان اینکه امروز اراده بخشی از خیرین بر این شده تا به تحصیل دانش اموزان نیازمند کمک کنند، افزود: امسال برخی از هیات ها بخشی از نذورات که همه ساله توزیع می کردند، را با توجه به شرایطی که وجود داشته به صورت نقدی به سپاه صاحب الزمان داده که بخشی از ان در کمک های مومنانه استفاده شده است.

فدا گفت: انتظار داریم برای اینکه تسلی دهنده دل خانواده شهدای سلامت باشیم همه عزیزان و هیات های مذهبی و همه شرکت کنندگان درعزاداری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مجتبی فدا ادامه داد: شهدای مدافع سلامت در حالی که هر کس دنبال زندگی دنیایی خود است، مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت از دنیا گذشتند و خااصانه مدت زیادی به صورت شبانه روزی به سختی و با بیشترین خطرات و احتمال سرایت بیماری کار و تحمل کردند تا ما تلفات و بیمار کمتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: جای شکر دارد که ما قبل از کشورهای غربی درگیر این موصوع شدیم، چرا که اگر بعد از ان ها به این بیماری دچار شده بودیم باید از ان ها پیروی می کردیم اما با درایت مقام معظم رهبری و کمک مردم و حضور کادر درمانی شرایط و وضعیتمان خیلی بهتر از کشورهای دیگر است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: در شرایطی که تحریم بودیم به صورت رایگان بیماران تحت درمان قرار گرفتند و هیچ تفاوتی بین افراد نبود و حتی اتباع بیگانه هم اینگونه تحت درمان قرار گرفتند.

فدا خاطرنشان کرد: این در حالی است که کشورهای بیگانه و کسانی که با ما دشمنی می کردند به ماسک دزدی مجبور شدند و بین افراد مختلف جامعه فرق گذاشتند

مجتبی فدا با تشکر از جانفشانی از کادر درمانی و مدافعان سلامت اذعان کرد: با توکل به خدا وعنایت امام حسین شرایط سختی را که در ان قرار داریم و در استان بخشی از مناطق قرمز و برخی زرد و نارنجی است و کمترین منطقه ای سفید است و با رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط بهتری را رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار