مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد:

افتتاح و راه اندازی مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) بازار اراک با مشارکت کمیته امداد و بسیج اصناف

محمد فراهانی گفت: بامشارکت جمعی از بازاریان شهر اراک و حوزه علمیه آقاضائالدین و همکاری بسیج اصناف با اداره کل کمیته امداد استان مرکزی خیریه نیکوکاری حضرت امیرالمومنین در بازار اراک راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۷۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد فراهانی مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه روح الله استان مرکزی از افتتاح و راه اندازی مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع)بازار اراک با مشارکت کمیته امداد و بسیج اصناف خبرداد .

وی افزود:  تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی ایرانی یکی از برنامه های این سازمان بوده که ترویج فرهنگ در بازار و رشد آن در باز امروز جامعه ما امری ضروری محسوب می شود.

فراهانی بابیان اینکه کسبه بازار از ارکان یک شهرمحسوب می شوند و می توانند دراینده شهرخود نقش آفرین باشند افزود: تلاش شد تا روحیه همدلی و نوع دوستی که در فرهنگ اسلامی به آن توجه شده است را از مرکز تاریخی شهر که ثقل فرهنگی شهر اراک محسوب می شودرا تقویت کنیم.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه روح الله گفت: برکت امر خداپسندانه همواره مورد توجه کسبه قدیمی و کنونی شهر بوده وهست این امر سبب شد با حضور روحانیون وطلاب حوزه علمیه آقاضیاءالدین و مشارکت کمیته امداد استان مرکز نیکوکاری با محوریت بازار قدیم اراک راه اندازی شود.

وی هدف از راه اندازی این مرکز نیکوکاری را ایجاد اشتغال پایدار ویژه افراد کم برخوردار ، بی سرپرست و... دانست و گفت: توجه به قشر محروم ونیازمند به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا باعث شد که با یک جنب و جوش شیرینی این مرکز راه اندازی شود.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله با همیاری و مشارکت بیشتر اصناف و بازاریان شاهد برچیده شده چهره فقر و برطرف شدن مشکلات نیازمندان جامعه  باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار