امضا تفاهم نامه بین سپاه و استانداری جهت تامین آب آشامیدنی در آینده ای نزدیک

سردار معروفی گفت: سپاه در هفته آینده در حوزه تامین آب آشامیدنی برخی نقاط استان و روستا‌ها تفاهم نامه‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان با استانداری کرمان امضا می‌کند که در راستای این تفاهم نامه با اولویت آبرسانی به مناطق محروم فعالیت‌ها در استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۹۶۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، ظهر امروز سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت هفته دولت با فدایی استاندار کرمان دیدار وگفتگو کرد.

سردار معروفی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: خدا را شاکریم که عمر ما را در برهه‌ای از زمان قرار داد که تحت امر ولایت و در حکومت اسلامی زندگی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله ضمن اشاره به بیانات امام راحل افزود: ملت ایران ارزشمندترین ملت دنیا هستند وجود ۱۸۸ هزار شهید برای بقای دین خدا شاهد این ادعا است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز خدا ما را یاری کند تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی بزرگی برای کارکنان دولت و سایر آحاد مردم و مایه افتخار ما هستند.

وی گفت: ولایت باوری شاخصه مهم این شهدا بود و شاخصه اصلی شهیدان رجایی و باهنر که باعث ماندگاری آن‌ها شد مردمی بودن آن‌ها است کاری را که برای مردم انجام می‌دادند بدون منت و با اخلاص در عمل بود.
فرمانده سپاه ثارالله ادامه داد: مسئولیت استاندار در این شرایط که فشار‌های دشمنان بر کشور وجود دارد مسئولیت سنگینی است و نیازمند همکاری سایر نهاد‌ها است، سپاه در هر کجا که نیاز باشد همکار دولت است.
وی افزود: سپاه در هفته آینده در حوزه تامین آب آشامیدنی برخی نقاط استان و روستا‌ها تفاهم نامه‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان با استانداری کرمان امضا می‌کند که در راستای این تفاهم نامه با اولویت آبرسانی به مناطق محروم فعالیت‌ها در استان آغاز خواهد شد.
سردار معروفی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توانند به کار‌ها سرعت بدهد و از سوی دیگر هزینه اجرا نیز کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد:در قرارگاه سازندگی سپاه ثارالله استان نیز قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی خدمت‌رسانی به مردم استان داریم که با اولویت تامین آب آشامیدنی انجام خواهد شد.
فرمانده سپاه ثارالله افزود: ساخت حمام، سرویس بهداشتی و تامین جهیزیه برای نیازمندان نیز از دیگر موارد خدمت‌رسانی به مردم در قالب این قرارداد است.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد:با تعامل و همکاری می‌توان کار‌های زیادی را در استان، برای مردم انجام داد و ما آماده همکاری هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار