خبرهای داغ:
یاسر متانت
فرمانده سپاه گلپایگان:

روز پزشک فرصتی برای تجلیل از مدافعان حریم سلامت

فرمانده سپاه گلپایگان سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،با صدور پیامی یکم شهریور روز پزشک را به مدافعان حریم سلامت تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۹۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسبج از گلپایگان،همزمان با روز پزشک،با صدور پیامی از مدافعان حریم سلامت تقدیر کرد.

متن  کامل پیام به شرح ذیل است:

پزشکی حرفه ای است که هیچ زمانی انسان ها از آن بی بهره نبوده اند. پزشکان با ادای سوگند، متعهد می شوند به نجات زندگی انسانها، اما رسالت آنها تنها محدود به قابلیت و توانایی علمی پزشکی نمی شود، بلکه یک پزشک متعهد علاوه بر داشتن تخصص در امر خطیر پزشکی، آراسته به ویژگی های دیگری نظیر بردباری، راز داری، حسن خلق،ایثار و فداکاری و خیرخواهی است.

مسلما چنین انسان وارسته ای بیمار نیازمند را با همان چشمی نظاره می کند که بیمار متمول و ثروتمند.فداکارانه در اردوهای جهادی داوطلب درمان و معاینه بیماران کم برخوردار می شود.شب و روز برای او در راه درمان بیماران یکسان است.خطر را به جان می خرد تا انسانی را از مرگ برهاند چرا که به این سنت الهی معتقد است که فردی که یک نفر را از مرگ نجات دهد گویا تمام جامعه بشریت را نجات داده است.

در آستانه یکم شهریور،ضمن تبریک روز پزشک خدمت همه پزشکان متعهد ایران اسلامی ،پرستاران و مدافعان حریم سلامت و بسیج جامعه پزشکی،از زحمات شبانه روزی شما عزیزان، مخصوصاً در جبهه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تقدیر و تشکر نموده در پناه خداوند متعال مؤید و پیروز باشید.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

ارسال نظرات
آخرین اخبار