آغاز پویش مهرمحرم در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

رئیس دبیرخانه امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از آغاز پویش مهرمحرم در دانشگاه با هدف گسترش کمک های مومنانه درخصوص تکمیل مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین(ع) خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۸۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید احمد نظام در این خصوص بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و شرایط خاص این دوران به علت شیوع بیماری کرونا از تمام مردم مومن دعوت می‌شود تا با پرداخت بخشی از نذورات خود در راستای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت به این پویش بپیوندند و شور حسینی را وقف تکمیل ساخت مرکز سرطان نمایند و در این نیکی سهیم باشند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از هزینه احداث ساختمان مرکز سرطان بیمارستان امام حسین (ع) توسط خیرنیک اندیش زهرا برزگر تامین شده است که امید است با مشارکت مردم بتوانیم هرچه سریعتر شاهد تکمیل و بهره برداری از مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) باشیم.

سید احمد نظام گفت: در صورت تکمیل ساخت مرکز سرطان، امکان خدمت رسانی به طیف وسیعی از بیماران این منطقه و شهرستان‌های مجاور را خواهد داشت تا بیماران مشکل رفت‌وآمد و اسکان در مرکز استان را نداشته باشند.

لازم به ذکر است، نیکوکاران بزرگوار در صورت تمایل به پیوستن به این پویش مومنانه می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۷۹۴۵۲۲۰۰۰ به نام دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه واریز نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار