خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

مقاومت، بهترین راهبرد در مقابل گستاخی های استکبار است

سرهنگ طاهرخانی گفت: اگر اراده مستضعفان مقابله با مستکبران باشد، خداوند یاریگر این جهادگران خواهد بود و لذا این ایستادگی مردم ایران اسلامی است که پیروزی نهایی را نصیبمان خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۳۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بمناسبت سالروز کودتای ۲۸ مرداد بیان کرد: خصومت آمریکا علیه ملت ایران مستمر است و سال‌های سال تداوم دارد و کینه‌توزی‌های آمریکا از زمان کودتای ۲۸ مرداد و موضوع کاپیتولاسیون آغاز و دهه‌ها ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه بهترین راهبرد در مقابل گستاخی‌های استکبار مقاومت است، ابراز کرد: اگر اراده مستضعفان مقابله با مستکبران باشد، خداوند یاریگر این جهادگران خواهد بود و لذا این ایستادگی مردم ایران اسلامی است که پیروزی نهایی را نصیبمان خواهد کرد.

جنایات آمریکا تداوم دارد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، ضمن اشاره به جنایات آمریکا علیه ایران اسلامی در طول دهه‌های متمادی تأکید کرد: آمریکا ابتدا با کودتای ۲۸ مرداد و سپس با حمایت طاغوتیان در برابر ایران و مردمش ایستاد سپس در جنگ تحمیلی با حمایت از صدام پایه‌گذار شهادت ۳۰۰ هزار نفر و مجروحیت صدها هزار نفر شد و تاکنون نیز این جنایات ادامه دارد.

طاهرخانی ضمن اشاره به اینکه رد پای آمریکا در تمام مناقشات منطقه وجود دارد، گفت: متأسفانه برخی گروه‌ها و کشورهای منطقه با آمریکا همراه هستند این در حالی است که آمریکا کشورهای منطقه را تعمداً عقب نگه داشته و آنان را فریفته است.

طاهرخانی افزود: آمریکا با رویکردهای فرهنگی و نظامی درصدد مقابله با کشورهای مسلمان است اما موضوع اصلی این است که پرچم دفاع از مستضعفان به دست انبیاء الهی، امامان معصوم (ع) برافراشته شده است و قرآن کریم ابزارهای مختلف نفوذ مستکبران را به ما آموخته است.

 

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار