خبرهای داغ:
خمینی شهر
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

تجلیل فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر از آزادگان

به همت بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه خمینی شهر و اداره ورزش در مکانی روباز همایشی جهت تجلیل از خبرنگاران و همچنین گرامیداشت روز ورود آزادگان با حضور جمعی از مسئولان و آزادگان و خبرنگاران شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۶۷۰۹۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علیرضا بصیری فرماندار شهرستان خمینی شهر که خود از آزادگان می باشد در مراسم تجلیل از آزادگان و خبرنگاران ضمن تبریک روزخبرنگار و همچنین روز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران؛ گفت: دوست داشتیم برنامه خوبی برای سی امین سال ورود آزادگان داشته باشیم ولی وجود بیماری کرونا این اجازه را به ما نداد.

وی افزود: در مردادماه در بیمارستان اشرفی به دلیل بیماری کرونا فوتی های زیادی داشته ایم؛ شما خبرنگاران به عنوان پیشکسوتان مردم را نسبت به توجه جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی توجیه کنید.

بصیری تأکید کرد: مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تاکید دارند که به توصیه های ستاد ملی کرونا توجه شود؛ تمنا می کنم عزاداری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

اسارت نردبانی بود که تا خدا می رفت

وی ادامه داد: اسارت را در یک جمله بگویم که اسارت نردبانی بود که تا خدا می رفت؛ دلم تنگ می شود برای آن دوران که صفا و صمیمیت بود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: در زمان اسارت فعالیت فرهنگی داشتم و دعای کمیل و ندبه می خواندم.  

در پایان سرهنگ محمد کریمیان فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر برای حاضرین صحبت و هدایای خبرنگاران و آزادگان را تقدیم ایشان کرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه آقای رضا ابراهیمیان مسئول بسیج ورزشکاران خمینی شهر در ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج ورزشکاران؛ دیدار از خانواده شهدا و چاپ کتاب زندگینامه شهدای ورزشکار خمینی شهر را از فعالیت های بسیج ورزشکاران عنوان کرد و از چاپ کتاب زندگینامه شهدای ورزشکار درچه در آینده خبر داد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار