فرمانده سپاه مراغه:

همه نهادها و ادارات در تحقق شعار سال وظیفه دارند

فرمانده سپاه مراغه گفت: تمامی نهادها و ادارات در تحقق شعار سال وظیفه دارند چراکه دشمن علیه جمهوری اسلامی یک جنگ ترکیبی را آغاز کرده است و آخرین حربه آن نیز جنگ اقتصادی است و تمام تلاشش را می کند تا نظام را ساقط کند.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۸۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جلسه قرارگاه سراسری نهضت جهش تولید افزود: امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی یک جنگ ترکیبی را آغاز کرده است و آخرین حربه آن نیز جنگ اقتصادی است و تمام تلاشش را می کند تا نظام را ساقط کند.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با حربه دشمن پایبند بودن به اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است که متاسفانه از طرف مسئولین آن گونه که باید عملیاتی نشده است.

رشیدی به راهکارهای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره و بیان کرد: مهار سوداگری و دلالی , نظارت بر مسائل اقتصادی, کاهش وابستگی به نفت, کنترل واردات و جلوگیری از واردات کالاهای غیر ضروری با استفاده از ارز دولتی, بهبود وضعیت کسب و کار و مردمی کردن اقتصاد از جمله شاخص های اصلی اقتصاد مقاومتی هستند که متاسفانه از آن ها غفلت شده است.

وی اضافه کرد: تمامی ادارات و نهادها در تحقق شعار سال وظیفه دارند که برای بهبود وضعیت کسب و کار، تسهیل موانع تولید و کمک به تولیدکنندگان در راستای رونق گرفتن تولید و جهش تولید در کشور تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار