تجليل از خبرنگاران توسط امام جمعه و فرمانده سپاه منوجان

طی مراسمی در ناحيه سپاه منوجان با حضور حجت الاسلام رضواني امام جمعه شهرستان منوجان و سرگرد حيدري برگزار گرديد از خبرنگاران شهرستان منوجان تجليل شد
کد خبر: ۹۲۶۵۹۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، صبح امروز در جلسه‌ای که در ناحیه سپاه منوجان با حضور حجت الاسلام رضوانی امام جمعه شهرستان منوجان و سرگرد حیدری برگزار گردید از خبرنگاران شهرستان منوجان تجلیل شد.
در این جلسه حجت الاسلام رضوانی ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات ایشان در مطالبه گری و رساندن صدای مردم و نیز همکاری در فرهنگسازی در بخش‌های مختلف قدردانی نمودند.
در ادامه این جلسه سرگرد حیدری ازچند خصیصه منحصر به فرد خبرنگاری یاد کرد و افزود خبرنگار باید با نیت خالص و در جهت منافع مردم قلم بزند.
ایشان همچنین از خدمات چندماهه ناحیه سپاه منوجان بخصوص کمک به سیل زدگان زهکلوت، اقشار مختلف مردم بخصوص همکاری در ساخت منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، همکاری با ادارات مختلف خدماتی بخصوص آبفا منوجان و نیز جلسه با نماینده مجلس پنج شهر جنوبی و بیان مشکلات و اولویت‌های شهرستان نکاتی را برای خبرنگاران عنوان نمودند.
در این جلسه هریک از خبرنگاران دغدغه هایشان را مطرح نمودند که بیشتر حول مشکلات خبرنگاران و نیز پیگیری طرح‌های گهرزمین بود که سرگرد حیدری قول دادند موضوعات را پیگیری نمایند.
در پایان این جلسه هدایا، لوح تقدیر و تابلویی مزین به شمایل سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی به هریک از خبرنگاران به رسم یادبود اهدا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار