خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن اعیاد دهه امامت و ولایت، جشن ولایت همراه با حلقه صالحین در پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی ویلاشهر بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۲۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، خانم گریوانی از هادیان سیاسی حوزه مقاومت بسیج سمیه سپاه بجنورد به اهمیت واقعه غدیرخم اشاره نمود و گفت: غدیر اساسی ترین و مهمترین برنامه پیامبر اکرم(ص) برای تضمین استمرار اسلام و حفظ عظمت اسلام و جامعه اسلامی  و پیامبر در بازگشت از آخرین حج رسالت نهایی و تکمیلی خود را انجام داد.

وی در ادامه افزود: یکی از سنت های حسنه در این عید بزرگ که روایات عجیبی درباره آن نقل نموده اند و متأسفانه مورد غفلت واقع شده است سنت غذا دادن به افراد یا همان اطعام مؤمن است که امام صادق (ع) می فرمایند : غذا دادن به یک نفر در این روز مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است و به گونه ای که امام صادق (ع) این روز را روز اطعام الطعام نامیدند.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص برگزاری عزاداری در ماه محرم اشاره نموده و گفت: در برگزاری مراسمات عزاداری همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ملاک و معیار در نحوه برگزاری عزاداری ماه محرم را ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا بدانید و دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک را رعایت نمایید.

لازم به ذکر است که این پایگاه مقاومت بسیج خواهران در زمینه های مختلف فعالیت داشته و در راستای خدمت رسانی به خواهران بسیجی ، کلاس آموزش خیاطی با مربی گری خانم خداپناهی برگزار نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها