ادامه وضعیت قرمز شیوع کرونا در سبزوار/آمار کشته ها به 84 نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ادامه روند صعودی شیوع ویروس کرونا و ابتلای ۲۸ نفر در یک روز به این ویروس خبر داد
کد خبر: ۹۲۶۲۸۶۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فاطمه نوده در جلسه ستاد کرونای شهرستان سبزوار  بابیان اینکه متأسفانه روند ابتلای همشهریان به ویروس کرونا همچنان صعودی است اظهار داشت: ما همچنان در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا قرار گرفته‌ایم و تنها در ۲۴ ساعت ۲۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی بابیان اینکه با این روند امکان ۸ برابر شدن آمار مبتلایان پیش‌بینی می‌شود ادامه داد: باید رفتار‌ها به‌ نوعی تغییر کند که روند ابتلا را کاهش داده و یا سرعت رشدش را متوقف کنیم.

نوده همچنین با اشاره به افزایش آمار‌ها اظهار کرد: با بررسی وضعیت شیوع کرونا نیازمند مصوبات جدید برای مقابله هستیم که از جمله آن‌ها تصویب ممنوعیت فعالیت کلیه مراکز و سالن‌های ورزشی، استخر‌ها و باشگاه‌های بدن‌سازی است.

وی افزود: فعالیت مکان‌های اجتماع نظیر کتابخانه‌ها، سالن‌های مطالعه، آموزشگاه‌های زبان، آموزشگاه‌های آزاد و آموزشگاه‌های هنری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اعتراض نسبت به فعالیت میدان دام و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشت تأکید کرد: به میدان دام سبزوار یک هفته مهلت داده شد تا نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام نماید و در غیر این صورت تصمیمات دیگری در خصوص نحوه فعالیت این مرکز اتخاذ خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار