خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین

ادامه همراهی تیم بسیج جامعه پزشکی استان با علوم پزشکی تا ریشه کنی کرونا

طایفه عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها بودیم و تا ریشه کنی کامل این بیماری، روند همکاری ما ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۷۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شاهین محمد صادقی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با هیئت اندیشه ورز و اعضای شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

جلسه تخصصی هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان قزوین با حضور شاهین محمدصادقی رییس سازمان جامعه پزشکی سپاه پاسداران برگزار شد.

سرهنگ طایفه مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین در این جلسه بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها بودیم و تا ریشه کنی کامل این بیماری، روند همکاری ما ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تیم بسیج جامعه پزشکی شبانه روز با تحمل فشار و سختی فراوان به کمک کادر درمان آمده و‌ توانسته در کنترل و کاستن شیوع این بیماری با درمان بیماران و ارائه خدمات گندزدایی و ضد عفونی معابر و ادارات و تامین کادر درمان بیمارستان رحیمیان الوند نقش موثر و شایانی را ایفا نماید.

سرهنگ طایفه در خصوص اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان متشکل از پزشکان و پرستاران و کادر درمان با اخلاص و فداکاری هستند که در ارائه خدمت به مردم فعالانه حضور دارند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار