رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی:

ترویج گفتمان حرکت جهادی در جامعه خیرات و برکات فراوانی به همراه خواهد داشت

رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی گفت:ترویج گفتمان حرکت جهادی باعث ایجاد عدالت در جامعه، خدمت‌رسانی به محرومان، مستضعفین و تبدیل آن به گفتمان عمومی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۱۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید عباس حسینی رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی با اشاره به سالروز پیام مقام معظم رهبری به گروه های جهادی گفت: امروز گفتمان سازی حرکت های جهادی باید اولویت جهادگران و فعالینت فرهنگی و اجتماعی باشد و باید در این خصوص توجه ویژ] شود.

وی با اشاره به اینکه گفتمان سازی حرکت های جهادی که رهبر انقلاب آن را در دیدار با مسئولین گروه های جهادی به آن اشاره کردند،افزود: این یعنی باید همگان و تمام آحاد مردم را به سمتی سوق داد تا گفتمان حرکت جهادی و روحیه جهادی در جامعه ترویج داده شود و برای گسترش این مهم در جامعه مردم و مسئولین احساس تکلیف کنند، زیرا ترویج گفتمان حرکت جهادی باعث ایجاد عدالت در جامعه، خدمت‌رسانی به محرومان، مستضعفین و تبدیل آن به گفتمان عمومی خواهد شد.

حسینی اظهار داشت: برای مثال مردم در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نشان دادند به رنگ و نژاد و مذهب توجه نمی کنند و برای کمک به هم نوع خود تا لحظه آخر در کنار همدیگر و آسیب دیدگان هستند، تفکر جهادی یعنی پذیرش مسوولیت در هنگام سختی ها که این تفکر باید در تمام آحاد مردم جریان پیدا کند.

وی تأکید کرد: گفتمان جهادی در گام دوم انقلاب باید گفتمان عمومی در راستای حل مشکلات مردم با مسولیت پذیری باشد،

رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی تصریح کرد: اگر میبینیم که یک کارمند در یک اداره یا سازمانی اولویت اولش دغدغه خدمت به مردم است؛ در حقیقت این موضوع نشان دهنده تاثیر بسیار بالا عمومی کردن گفتمان جهادی و روحیه جهادی در بین آحاد مردم و مسئولین میباشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بی‌شک عملی کردن گفتمان جهادی در سطح جامعه باعث موفقيت و پیشرفت‌های فراوانی در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار