خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اذعان کرد:

نقش پررنگ رسانه ها در امیددهی به جامعه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی را در امید آفرینی در جامعه دارند و می توانند با نمایش فرصت های موجود در کشور امید را در جامعه تزریق نمایند.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۷۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست هم اندیشی جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی و تشکل های دانشجویی استان قزوین با سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت بسیج دانشجویی استان قزوین در سالن جلسات باغستان جهادکشاورزی استان قزوین برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به فرصت های موجود در کشور گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی را در امید آفرینی در جامعه دارند و می توانند با نمایش فرصت های موجود در کشور امید را در جامعه تزریق نمایند.

وی افزود: کشور ما امروز علاوه بر اینکه در یک جنگ اقتصادی قرار دارد در یک جنگ رسانه ای نیز با دشمن بسرمی برد و اهمیت رسانه ها در این فضا پر رنگ تر می باشد.

کاظمی در ادامه گفت: رسانه های دشمن با سیاه نمایی از وضعیت موجود افق پیشرو را سیاه و تاریک نشان می دهند.

وی با اشاره به فعالیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در جهت محرومیت زدایی گفت: کارهای بزرگی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در سطح کشور در حال انجام است که باید رسانه ها در رسانه ای کردن این فعالیت ها بکوشند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین پروژه های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حال انجام است که تماما از ظرفیت های بومی و داخلی در پیشبرد این طرح استفاده شده است و این نشان از ظرفیت های بزرگ نخبگانی در کشور دارد.

 

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار