فرمانده سپاه کربلا در دیدار با شهردار مرکز مازندران:

برای رفع مشکلات نباید معطل خارجی‌ها شویم / سپاه در حل بحران‌ها همیشه پیشتاز است

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات نباید معطل خارجی‌ها شویم، گفت: هرجا که دولت نیاز به کمک داشته باشد سپاه آماده است تا مشکلات حل شوند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۹۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
برای رفع مشکلات نباید معطل خارجی‌ها شویم / سپاه در حل بحران‌ها همیشه پیشتاز است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،   عباس رجبی شهردار ساری صبح امروز با حضور در سپاه کربلا با سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه استان  دیدار کرد.
 
برای رفع مشکلات نباید معطل خارجی‌ها شویم / سپاه در حل بحران‌ها همیشه پیشتاز است
در این دیدار سرهنگ پاسدار مسلمی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات نباید معطل خارجی‌ها شویم، گفت: هرجا که دولت نیاز به کمک داشته باشد سپاه آماده است تا مشکلات حل شوند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه طبق قانون بسیج سازندگی با ورود در حوزه عمرانی برای محرومیت زدایی تلاش می‌کند، افزود: هر پروژه‌ای که مستقیما به مردم مربوط می‌شود، برای نمونه آب رسانی روستایی، ساخت پل‌ها بین مزارع و مسکن مددجویان سپاه آن پروژه را اجرایی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار مسلمی  در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه سپاه کمک به دستگاه اجرایی کشور است، خاطرنشان کرد: نگاه اخلاق مدارانه باید سرلوحه کار‌ها قرار بگیرد، همان طور که الگوی ما شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ هم رفتار اخلاق مدارانه داشت.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به کمک سپاه کربلا به شهرداری ساری در حوزه‌های عمرانی و سازندگی یادآور شد: در حل هر بحرانی و برای رفع مشکلات سپاه همیشه نفر اول و پیشتاز  بود و امروز هم در راستای خدمت به مردم، هر جا شهرداری اعلام نیاز کند، ما پای کار هستیم.
 
برای رفع مشکلات نباید معطل خارجی‌ها شویم / سپاه در حل بحران‌ها همیشه پیشتاز است
در ادامه عباس رجبی شهردار ساری هم با بیان اینکه سپاه پیشانی یک مجموعه فرهنگی و نیز نماد خدمتگزاری سلامت و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است، گفت: مجموعه شهرداری هم برای پیشبرد اهداف فرهنگی و عمرانی با تمام وجود در کنار این نهاد انقلابی ایستاده است چرا که مردم به سپاه اعتماد دارند.  

رجبی با تصریح بر اینکه اگر می‌گوییم شهرداری در کنار مجموعه سپاه قرار بگیرد نه برای خوشآیند یا بخاطر نقطه ضعف این حرف را می‌زند، افزود: ما به سپاه علاقمند و به این نهاد انقلابی معتقدم هستیم.

شهردار مرکز مازندران در ادامه با ابراز تاسف از مشکلات و تورمی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خاطرنشان کرد: ایران سرزمینی پر از امکانات است و اگر یک مدیریت خوب و کارآمد روی کار باشد مطمئنا مردم بهترین استفاده را از این امکانات خواهند برد.

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر فسادی صورت بگیرد ما با کسی تعارف نداریم و قطعا با آن برخورد خواهیم کرد، بیان کرد: هزاران شهید جان خود را فدای  ایران اسلامی کردند  بدون آنکه توقعی داشته باشند لذا باید برای آبادنی و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

برای رفع مشکلات نباید معطل خارجی‌ها شویم / سپاه در حل بحران‌ها همیشه پیشتاز است
در ادامه دیدار مهندس محمد مهدی اقبال پور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره ماموریت این سازمان در حوزه محرومیت زدایی گفت: بسیج سازندگی در حوزه‌های بالا دست و پایین دست در حال کار است؛ و امسال ۶۰ نقطه را شناسایی کردیم به این تعداد هم اضافه خواهد شد.

اقبال پور با بیان اینکه در حوزه ساخت مسکن مددجویان بسیج سازندگی مشغول به فعالیت است، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی میتواند در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مثلا در ساخت سالن‌های ورزشی، ترمیم بافت های فرسوده کمک کار شهرداری باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا در پایان با اشاره به مرحله جدید کمک‌های مومنانه، گفت: ان شاء الله با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی بتوانیم به نحو احسن نهضت کمک مومنانه را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار