امام جمعه لردگان:

بسیج بازوی توانمند برای ایران اسلامی است

امام جمعه لردگان گفت: بسیج یک بازوی توانمند برای ایران اسلامی است که توانست در پیشبرد اهداف انقلاب نقش موثری ایفا نماید.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۳۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه پنجم مرداد و سالروز اولین نماز جمعه کشور بعد از پبروزی انقلاب اسلامی ایران جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) لردگان با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

امام جمعه لردگان در این دیدار با اشاره به نقش بسیج در کشور گفت: بسیج یک بازوی توانمند برای ایران اسلامی است که توانست در پیشبرد اهداف انقلاب نقش موثری ایفا نماید.

حجت الاسلام سید مهدی تاجزاد افزود: شاکله بسیج دفاع از آرمانهای انقلاب اسلام و شعائر دین است که یکی از این شعائر حفظ جایگاه نماز جمعه است که در این مدت بعد از انقلاب اسلامی حمایت از جایگاه نماز حمعه توسط بسیجیان به خوبی انجام شد.

تاجزاد ادامه داد: نماز جمعه دارای ابعاد مختلف است که تقویت روحیه برادری، رشد فکری و سیاسی و تقویت روحیه جمعی از جمله برکات آن است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه یکی از شعائر اجتماعی مهم مسلمانان از صدر اسلام بوده و از نماد های همبستگی مسلمانان شناخته می شود و باتوجه به مسائل سیاسی – اجتماعی خطبه های نماز جمعه به نماز عبادی سیاسی نیز مشهور شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار