خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین انصاری:

کسی که منتظر فرج باشد گشایش و فرج برایش در زندگی به وجود می آید

گردهمایی فرهنگی با موضوع فرهنگ مهدویت و انتظار ویژه کارکنان رسمی و وظیفه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ مرتضی انصاری در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج دهاقان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۸۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: حجت الاسلام و المسلمین شیخ مرتضی انصاری استاد مدرسه علمیه اقدمیه شهرضا ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جواد علیه السلام در این گردهمایی بیان داشت : بر طبق فرمایش امام جواد علیه السلام که انتظار الفرج من الفرج ، کسی که منتظر حقیقی و واقعی فرج باشد و امام زمان خود را به خوبی شناخته و به وظیفه منتظر بودن خود عمل کند گشایش و فرج برایش در زندگی به وجود خواهد آمد و فایده های بیشماری در ابعاد مختلف زندگی برای انسان رغم خواهد خورد.

ایشان گفت : خوشا به حال کسی که مشمول دعای خیر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد و خود و هرچه که در اختیار دارد خرج و نذر امام خود نماید مثلا صدقه می دهد ، زیارت می رود ، نماز می خواند و هرکار خیری انجام می دهد نذر فرج امام زمان  و برای آن حضرت باشد زیرا فقط و فقط منجی عالم بشریت امام مهدی علیه السلام است که می تواند به داد عالم برسد.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اهمیت داشتن موضوع فرهنگ مهدویت و انتظار افزود : فرهنگ مهدویت و انتظار و تشرفاتی که بزرگان ، عرفا و اولیای الهی محضر حضرت ولیعصر روحی فداک داشته اند می بایست برای خانواده ها و فرزندان تبیین شود و همچنین دغدغه داشتن برای فرج و ظهور حضرت را در جامعه و در زندگی خود دنبال نموده  تا بتوانیم به وظیفه حقیقی  و واقعی خود در زمینه آماده سازی برای فرج  به خوبی عمل نمائیم و به فرج و گشایش برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری در پایان اظهار داشت : شیطان و دستگاه شیطان اعم از دشمنان و شبکه های ماهواره ای و... بیشتر سعی و تلاششان این است که جبهه حق را از مسیر مستقیم،دین، امام و اهل بیت جدا و منحرف سازند تا صدای امام به امت خود نرسد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و دست بردار نیستند و ما می بایست کاملا هوشیار و ثابت قدم باشیم . در پایان نیز با قرائت مرثیه خوانی و روضه حضرت علی اصغر علیه السلام شور و حال معنوی بر جلسه حاکم بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار