خبرهای داغ:
معاون راهداری استان همدان:

ساخت و ساز در حاشیه راه‌های استان همدان ممنوع است

معاون راهداری استان همدان گفت: هر گونه ساخت و ساز در حاشیه راه‌ها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ممنوع است.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۴۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

ساخت و ساز در حاشیه راه‌های استان همدان ممنوع استحمید پرورشی خرم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها به معنای استقبال از پیامد‌های ناگوار ترافیکی و کاهش ایمنی در سطح محور‌ها و نیز محدودیت زمین‌ها برای توسعه و تعریض محور‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در سطح وسیع‌تر عاملی برای رکود توسعه همه جانبه استان خواهد شد، عنوان کرد: از مردم استان همدان می‌خواهیم قبل از هر گونه فعالیت عمرانی و ساخت و ساز در حاشیه راه، نسبت به دریافت استعلام و مجوز لازم از این اداره کل و ادارات مرتبط اقدام کنند.

معاون راهداری استان همدان ادامه داد: در غیر این صورت با توجه به وظیفه ذاتی و قانونی این اداره کل، نسبت به ممانعت از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم راه‌های استان اقدام خواهد شد و خسارات مالی را برای این افراد به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد: در همین زمینه از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه راه‌ها از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۱ گزارش دهند تا در اسرع وقت این اداره کل نسبت به بررسی و پیگیری‌های لازم اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار