خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برقراری 405 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 405 مرتبه با سامانه  125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 14 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۱۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

برقراری 405 تماس با سامانه 125 همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 11 عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت فعالیت در  23 تیر ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 405 مرتبه با سامانه  125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 14 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، افزود: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 50 تماس اشتباه و متأسفانه 326 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت 11 مورد آتش سوزی شامل حریق پیک نیک در شهرک اندیشه، حریق باغ در روستای تفریجان، حریق درختان در چهارراه کبابیان، نشت سوخت خودرو در 18 متری سلحشور، حریق ضایعات در شهرک مدرس و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جانبازان، تپه هگمتانه، بلوار ارم، پارک پرواز، جاده استخر عباس آباد و حیدره بوده است.

بیاناتی تصریح کرد:همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شریعتی، نجات حیوانات در گنبد علویان و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی بوده است.

وی عنوان کرد: تعداد 2 نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار