خبرهای داغ:
مسئول اوقاف میامی:

دو وقف جدید در میامی ثبت شد

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه میامی گفت: دو مورد وقف جدید در میامی ایجاد و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۰۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، رضا قاضی پور اظهار کرد: واقف خیراندیش آقای علی‌محمد عرب سرحدی در شهرستان میامی یک قطعه زمین به مساحت ۲۶۲۵ مترمربع را وقف کرد.
وی افزود: واقف در متن وقف نامه نیت خود را تأمین هزینه‌های مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای جودانه و هزینه‌های قرآنی در این مسجد تعیین کرده است.
مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه میامی تصریح کرد: ارزش ریالی این موقوفه بالغ‌بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال است و متولی این موقوفه بر اساس نظر واقف با هیئت‌امنای مسجد است و باید درآمد موقوفه توسط متولی در راستای نیت واقف هزینه شود.
وی عنوان کرد: آقایان حبیب و عبدالله رعیتی نیز یک قطعه زمین به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع را با نیت تأمین هزینه‌های مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای جودانه و هزینه‌های قرآنی در این مسجد وقف کرده‌اند.
قاضی پور ارزش ریالی این موقوفه را حدود ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تولیت این موقوفه نیز با هیئت‌امنای وقت مسجد است که بر اساس نیت واقف درآمد موقوفه را هزینه می‌کنند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار