خبرهای داغ:
رسول مظاهری
نماینده مردم اصفهان:

اگر مدیری کم‌کاری کند کوتاه نمی‌آییم

نماینده مردم اصفهان گفت: کار ما قانونگذاری و نظارت است و دخالت در اجرا نداریمِ، اما از مدیران حمایت و موانع قانونی در مسیر اجرا را برطرف می‌کنیم و اگر جایی لازم شد تذکر می دهیم؛ اگر مدیری کم‌کاری کند کوتاه نمی‌آییم.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۶۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ امیرحسین بانکی در اولین جلسه بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای توسعه بخش جرقویه سفلی گفت: ما نماینده همه مردم هستیم چه کسانی که به ما رای دادند. چه کسانی که به ما رای ندادند؛ وقتی وارد عرصه شدیم باید به همه خدمت کنیم و با توجه به شرایط سخت و بار سنگین مسئولیت در این شرایط به جز در سایه لطف و فضل الهی کاری از پیش نمی رود.

نماینده مردم اصفهان اخلاص، تلاش و همدلی را سه شرط اصلی کسب توفیق الهی برشمرد و با تاکید بر وحدت 5 نماینده شهرستان اصفهان و راه اندازی مجمع نمایندگان شهرستان و دبیرخانه واحد برای پیشرفت امور گفت: وقتی ما متحد باشیم مدیران پاسخگو خواهند بود. سیاست ما پنج نفر در قبال مدیران تعامل سازنده و دو طرفه به نفع مردم است و اگر مدیری کم‌کاری کند کوتاه نمی‌آییم.

وی  درباره وظیفه نمایندگان گفت: کار ما قانونگذاری و نظارت است و دخالت در اجرا نداریمِ. اما از مدیران حمایت و موانع قانونی در مسیر اجرا را برطرف می‌کنیم و اگر جایی لازم شد تذکر می دهیم.

بانکی در ادامه با تصریح بر لزوم رعایت عدالت در انجام کارها گفت: ما در جایگاهی هستیم که باید خادم مردم باشیم و طبق قانون، وجدان و شرع اجازه نداریم بین مردم و مناطق تبعیض قائل شویم.

این نماینده مجلس به منظور ایجاد وحدت رویه و تسریع هدفمند در پیشرفت امور پیشنهاد داد در هر بخش کارگروهی متشکل از بخشدار. امام جمعه. شورای بخش و نماینده شورای شهر راه اندازی و در مرحله اول از بین مشکلات و پیشنهاداتی که مردم و مسئولان بخش به نماینده ها ارائه کرده اند سه طرح اصلی که ظرف یک سال که به پایان دولت فعلی مانده قابل اجرا باشد و بودجه دولتی نخواهد و همه یا بیشتر مردم منطقه از ان منتفع شوند را به مجمع نمایندگان شهرستان ارائه کنند تا در کارگروه‌های تخصصی مجمع با حضور بخشدار و نماینده شورا و مدیران عالی ادارات و نهادهای مربوطه بررسی و پیگیری شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار