خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

معنویت در سپاه همواره باید حفظ و تقویت شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: معنویت همواره باید در بین پاسداران حفظ و تقویت شود و تا حد امکان باید از مادیات و وابستگی به آن دوری شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۳۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

معنویت در سپاه همواره باید حفظ و تقویت شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار مهدی فرجی در جمع پاسداران سپاه ناحیه فامنین با اشاره به بحث معنویت در سپاه، رمز موفقیت‌های سپاه در۴۱ سال گذشته را معنویت واطاعت از رهبری برشمرد و بیان داشت: معنویت همواره باید در بین پاسداران حفظ و تقویت شود و تا حد امکان باید از مادیات و وابستگی به آن دوری شود.

وی افزود: دشمن با سوء استفاده از وضعیتی که به خاطر ویروس کرونا برای جامعه به وجود آمده بود در صدد بود که در نیمه دوم فروردین کار انقلاب را تمام کند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش‌های کمک‌های مومنانه وغربالگری سراسری توسط بسیج وضعیت کرونا کنترل شد و نقشه‌های دشمن نقش برآب شدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سپاه و بسیج باید آمادگی‌های رزم خود را حفظ و خود را برای هر شرایطی آماده کند تا بتواند درمواقع لازم از انقلاب و دستاوردهای آن حراست کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه فامنین در اجرای مطلوب برنامه‌ها و رزمایش کمک‌های مومنانه طی حکمی سرگرد هادی ربانی را به سمت جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فامنین منصوب کرد.

وی پس از بازدید از وضعیت آمادگی رزم نیروهای سپاه ناحیه فامنین با حضور در فرمانداری شهرستان از آخرین اقدامات ادارات و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص مقابله با ویروس کرونا بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار