خبرهای داغ:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

تخریب دیوار منبع آب و ریزش آوار در ملایر

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از تخریب دیوار منبع آب و ریزش آوار بر روی یک دستگاه پراید در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۶۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹

تخریب دیوار منبع آب و ریزش آوار در ملایرحسین روستایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه 125 آتش‌نشانی مبنی بر تخریب دیوار منبع در ملایر اظهار داشت: با اعلام تخریب دیوار منبع آب در خیابان خلبان به محض اطلاع به دلیل حساسیت خبر که احتمال عبور رهگذران در کنار دیوار باشد سریع نیروهای آتش نشان ایستگاه مرکزی بدون فوت وقت با دو دستگاه خودروی امداد نجات و یک دستگاه خودروی اطفاء حریق با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن محوطه را با نوار ایمنی حفاظت و سپس توسط امدادگران و با هماهنگی لودر واحد امور شهر همراه نیروهای مربوطه آوار برداری آغاز و خوشبختانه هیچ اثری از وجود جسدی مشاهده نشد.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر عنوان کرد: در این حادثه یک دستگاه پراید که در پیاده رو پارک کرده بود به دلیل ریزش آوار 100 درصد مورد صدمه قرار گرفت که بعد از آواربرداری با جرثقیل به پارکینگ انتقال دادند و یک دستگاه خودروی سواری سیلو که در داخل جوب افتاده بود توسط امدادگران با دستگاه وینچ به بیرون کشیده شد.

وی ابراز داشت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار