رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

26 عملیات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 587 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 26 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۸۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

26 عملیات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 21 عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت فعالیت در 3 تیر ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 587 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 26 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 18 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، افزود: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 62 تماس اشتباه و متأسفانه 481 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت 21 مورد آتش‌سوزی شامل حریق مغازه در بلوار بهشت، دو مورد  حریق باغ در قاسم آباد و مزدقینه، حریق سطل زباله در میدان پروانه، حریق گندمزار در حصار علی آباد، حریق تیر برق در شهید زمانی، حریق درختان در بلوار کاج، حریق کپسول در مزدقینه، حریق مخروبه در چیت سازیان، نشت سوخت خودرو در خیابان فرهنگ و 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در سعیدیه دو مورد، پشت اتکا، بلوار ارم دو مورد، پارک زنبق، خیابان طالقانی، خیابان باباطاهر، انصارالامام، بلوار ستار ابراهیمی و شهرک مدنی بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل امداد و نجات در حادثه ریزش آوار در صدف، نجات حیوانات در خیابان بوعلی، مهار حیوانات در فقیره و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی بوده است.

وی ادامه داد: تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن سیستم اعلام حریق استخر در بلوار ارم صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار