مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

جهاد فرهنگی از وظایف مهم پایگاه‌های مقاومت بسیج است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا جهاد فرهنگی را از وظایف مهم پایگاه‌های مقاومت بسیج دانست.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۶۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
جهاد فرهنگی از وظایف مهم پایگاه‌های مقاومت بسیج است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز در سرکشی از  پایگاه مقاومت بسیج اسبوکلا از پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج ثارالله سپاه ساری ضمن قدردانی از تلاش خالصانه بسیجیان  گفت: امروز نگاه دوست و دشمن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که  روز به روز بر عزت نظام افزوده می‌شود و روز به روز هم  ابرقدرت‌ها دنیا رو به افول هستند لذا به زودی صدای شکستن استخوان  ابرقدرت‌ها را خواهیم شنید.

حجت الاسلام تخسیری با اشاره به سخنان سردار سلامی فرمانده کل سپاه که گفت امروز ایران اسلامی روز به روز بزرگتر می‌شود، افزود: این بدین معنا است که جغرافیای اعتقادی، جغرافیای مکتب امام، جغرافیای سیاسی انقلاب اسلامی رشد کرده است که در اعتراضات اخیر آمریکا و اروپا مردم با بردن نام سردار شهید سلیمانی علیه دولت مستبدشان شعار میدهند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اعلام اینکه نفوذ قدرت فکری مکتب امام  و به تعبیر رهبر معظم انقلاب مکتب سلیمانی‌ها در دنیا در حال مشاهده است، خاطرنشان کرد:‌این قدرت نفوذ از همین پایگاه‌های مقاومت بسیج، مردم عاشق امام و ولایت و خدمات خالصانه بسیج نشات گرفته است.

حجت الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج را مهم‌تر از دوران دفاع مقدس دانست و افزود:‌نوع حمله، ابزار و محدوده  دشمن  در دوران دفاع مقدس مشخص بود، اما امروز نوع حمله آن ، ابزار  و نیز محدوده و جغرافیای هجمه اش متفاوت است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با تصریح بر اینکه امروز دشمن  تلاش  می‌کند تا  خود را سرپا را نگه دارد و نظام را از بین ببرد، گفت:‌دشمن در دشمنی تجربه دارد و این را میداند که اقدام نظامی علیه ایران دیگر جواب نمی‌دهد چرا که دنیا مشاهده کرد اگر یک کار احمقانه نظامی از دشمن سر بزند، جمهوری اسلامی چنان پاسخ قدرتمندی به آن میدهد که دشمن نمی‌تواند هیچ اقدامی دیگری علیه آن انجام دهد.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند  اگر خودشان مستقیما علیه ایران ورود کنند شکست خواهند خورد، بیان کرد: در همین ماجرای برجام به اروپایی‌ها ماموریت میدهند با اینکه رهبر معظم انقلاب بار‌ها فرمودند: به اروپا عتماد نکنید، اما اخیرا شورای حکام قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کرد و دوباره به هشت سال قبل برگشتیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اظهار به اینکه دشمن میخواهد نظام را معطل کند، گفت: دشمن، نظام اسلامی را در همه ابعاد مورد تحریم و هجمه قرار داد و دنیا بر علیه جمهوری اسلامی قرار گرفت تا نگذارد انقلاب حرکت کند.

به گفته حجت الاسلام تسخیری دشمن درصدد است مردم را مقابل نظام قرار دهد او در همین رابطه افزود:متاسفانه برخی در داخل سیاست‌های خارج را اعمال می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنی با این طرز تفکر هجمه می‌کند، یادآور شد:‌مسئولیت و ماموریت ما سخت شده است چرا که ماموریت ما اسلام است و پرچم این انقلاب به دست  امام زمان (اروحناه له فداه) است و نمی‌شود که  ما امام و نائبش را تنها بگذاریم.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه دشمن برنامه ریزی می کند و برخی‌ها در داخل هم این برنامه‌ها را اجرا کرده  و حوادث، فتنه ها، اغتشاشات، و تحریم و امثالهم را بر نظام وارد می‌کنند، تصریح کرد:‌برای مقابله با  طرح و نقشه‌های دشمن باید درب پایگاه‌های بسیج به روی مردم همیشه باز شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه با داشتن روحیه جهادی و انقلابی دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، متذکر شد:‌باید روحیه جهادی در پایگاه‌های مقاومت را زنده نگه داشت.
 
جهاد فرهنگی از وظایف مهم پایگاه‌های مقاومت بسیج است
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به عمر ۳۰ ساله رهبری مقام عظمای ولایت خاطر نشان کرد: یکی از نکاتی که در دوره طول رهبری معظم له  پررنگ است اقدامات جهادی است، مثل جهاد علمی،جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی و ... که اگر جهادی عمل نشود نمیتوان در مقابل دشمن تاب آورد و همین روحیه جهادی و انقلاب مردم و بسیجیان باعث تاب آوری نظام در مقابل هجمه‌های دشمن  است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت الگوی ملت‌های آزاده‌ای مثل نیجریه شدند که جلوی دولتمردان امریکایی می‌ایستند یادآور شد:‌در بحران کرونا، آمریکا دست به ماسک دزدی می‌زند، در حالیکه در ایران و در یکی از روستا‌های مازندران فردی خانه اش را در اختیار خیاطان بسیجی قرار میدهد و مردم کمک می کنند تا ماسک تولید و توزیع کنند. در کجای دنیا این چنین مواردی دیده می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه دشمن امروز پیچیده شده است چرا که تجربه دشمنی ۴۰ ساله با را انقلاب دارد، افزود:‌دشمن میداند اگر در حوزه نظامی ورود پیدا کند شکست میخورد، چون با نیرو‌های جهادی روبرو می‌شود، اما در برخی حوزه‌های دیگر به خاطر عدم روحیه جهادی و رفاه طلبی از این موقعیت سوءاستفاده کرده و به مردم فشار می‌آورد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا هوشیاری در مقابل دشمن را ضروری دانست و تاکید کرد:‌باید  دست دشمن را در این حوزه‌ها قطع کنیم و نگذاریم  بخاطر چند خائن به نظام و انقلاب امیدوار شود.

حجت الاسلام تسخیری در سخنان پایانی خود به  مسئولیت‌ها و وظایف پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و یادآور شد:‌آسیب شناسی یکی از کار‌های مهم پایگاه‌ها باشد و اقدام عملی در این باره صورت بگیرد همان طور که در زمینه اقتصادی اسیب شناسی می‌شود در زمینه فرهنگی هم پایگاه مقاومت آسیب شناسی کردده و برای رفع معضلات فرهنگی برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام تسخیری  به تنوع و جذابیت برنامه‌ها  برای جذب  مردم بویژه نسل نوجوان تاکید کرد و افزود: پایگاه‌های مقاومت در همه حوزه‌ها ورود پیدا کند  و با کار جهادی و برنامه ریزی خوب نسل نوجوان را بیمه کند که اگر در این حوزه خوب عمل شود پایگاه مقاومت الگویی برای دیگر پایگاه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار