خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برقراری 572 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 572 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 21 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۶۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

برقراری 572 تماس با سامانه 125 همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 15 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت فعالیت در 31 خرداد ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 572 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 21 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 20 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 71 تماس اشتباه و متأسفانه 460 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت 15 مورد آتش سوزی شامل سه مورد حریق منزل در خضر، جانبازان و صدف، حریق انبار یونجه در جاده تهران، حریق مخروبه در خیابان شهدا و 10 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در صدف، جولان 2 مورد، تپه حاج عنایت، بین النهرین، میدان سپاه، چهارراه بابک، حصار علی آباد، بلوار ارم و خواجه رشید بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در پیشاهنگی و خیابان شریعتی، دو مورد نجات حیوانات در کوچمشکی و مراجعه حضوری به محل ایستگاه 12 و دو مورد مهار حیوانات در بلوار ارم و چهارراه عمار بوده است.

وی عنوان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی این عملیات ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار